Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:356069
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  ANALITISKĀ DAĻA    4
1.1.  PĀRVADĀJUMU NOZARES DARBĪBAS IZPĒTE    4
1.2.  FAKTORI, KAS IETEKMĒ AUTOPĀRVADĀJUMU NOZARI    6
1.3.  AUTOPĀRVADĀJUMU UZŅĒMUMU CENU VEIDOŠANAS FAKTORI    7
1.3.1.  IEKŠĒJIE FAKTORI    8
1.3.2.  ĀRĒJIE FAKTORI    8
1.4.  CENU VEIDOŠANAS METOŽU ANALĪZE KRAVU AUTOPĀRVADĀJUMIEM    10
2.  APRĒĶINU DAĻA    15
2.1.  UZŅĒMUMA „X” ĪSS RAKSTUROJUMS    15
2.2.  SIA „X” izmaksu analīze    17
2.3.  PĀRVADĀJUMU TARIFA APRĒĶINĀŠANA    18
  SECINĀJUMI    20
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    21
Extract

Transports ir tā tautsaimniecības nozare, bez kuras nevar pastāvēt neviena cita ražotne, pat ne parastākais pārtikas veikals, kuram arī periodiski ir jāpapildina preču klāsts, un bez transporta to praktiski nav iespējams izdarīt. Izvēloties satiksmes līdzekli, lai nodrošinātu preču plūsmu ar transportu, jāņem vērā pārvadāšanas izmaksas (cena), papildus izmaksu lielums, transportēšanas gaitas ātrums, kravas pārvadāšanas drošība, satiksmes regularitāte un precizitāte.
Pētījuma objekts ir autopārvadājumu uzņēmums.
Pētījuma priekšmets ir tarifa noteikšana.
Kursa darba mērķis ir izpētīt cenu politiku, ko izmanto savu tarifu noteikšanai kravu autopārvadājumu uzņēmums „X”.
Lai sasniegtu šo mērķi, tika izvirzīti sekojošie uzdevumi:
1)raksturot pārvadājumu nozari;
2)apkopot faktorus, kas ietekmē autopārvadājumu uzņēmumu cenu veidošanu;
3)analizēt metodes, ko tarifu aprēķināšanai izmanto autopārvadājumu uzņēmumi;
4) aprakstīt uzņēmuma SIA „X” darbību;
5) analizēt uzņēmuma izmaksas;
6) aprēķināt tarifu.
Pētāmais uzņēmums ir SIA „X”. Tas ir specializētais transporta uzņēmums ar piederošu transportu, kas nodarbojas ar kravu pārvadājumiem. Galvenā autotransporta priekšrocība ir spēja nogādāt kravu "no durvīm līdz durvīm". Uzņēmums pārvada pārtikas produktus (šokolādes, dzeramo ūdeni, kafiju, alkoholu utt.), saimnieciskās preces un higiēnas līdzekļus Latvijas teritorijā. Tarifa veidošana ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma darbības veidiem.
Darba izstrādē izmantotas grupēšanas un salīdzināšanas metodes.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1112041
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register