Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,80 (16%)
Discounted price*:
4,19
Purchase
Add to Wish List
ID number:102287
Evaluation:
Published: 10.10.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 2016.g. - 2017.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kursa darba mērkis    3
  Uzdevums    4
1.  Diennakts kravas plūsmas noteikšana un kravas pārstrādes tehnoloģiskās shēmas izvēle    5
2.  Racionālas noliktavas izvēle, tās ietilpības un lineāro izmēru aprēķins    6
3.  Kraušanas darbu mehanizācijas tehnoloģijas izstrādāšana    10
4.  Kraušanas mašīnu nepieciešamā skaita, apkalpojošā personāla, vagonu un automašīnu nostāves kraušanas darbos, noteikšana    11
5.  Kraušanas darbu mehanizācijas efektivitātes noteikšana    15
6.  Mehanizācijas līdzekļu darba tehnoloģiska grafika izstrādāšana    20
  Darba tehnoloģiskais grafiks konteinieru iekraušanai un izkraušanai    22
  Secinājums    23
  Izmantota literatūra    24
Extract

3. Kraušanas darbu mehanizācijas tehnoloģijas izstrādāšana
Kravu iekraušanas, izkraušanas un šķiršanas tehnoloģijās jāparedz mašīnu un iekārtu sistēmas, kuras nodrošina kraušanas darbu mehanizāciju visā kravu plūsmā un visos pārvadāšanas procesa etapos. Pieņemtajam pārvadāšanas paņēmienam jānodrošina ritošā sastāva efektīva izmantošana. Kravas izvietojumam vagonā un tās stabilitātei jāatbilst saglabātības un drošības prasībām pārvadāšanas laikā.
Iekraušanas un izkraušanas tehnoloģiskā procesa aprakstā nepieciešams īsumā izklāstīt pieņemto kraušanas darbu un noliktavu operāciju izpildīšanas paņēmienus, to secību vai paralelitāti.
Vagonu padošana iekraušanai un izkraušanai jābūt ritmiskai diennakts laikā. Dzelzceļa transporta kraušanas objekti strādā, parasti, visu diennakti bez pārtrauktiem.
Objektiem, kuri atrodas jūras ostās, nosakot darba dienu skaitu gadā, jāņem vērā navigācijas perioda ilgums, kurš aptuvenos aprēķinos varētu būt vienāds 200 diennaktīm.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Kravu pārkraušanas tehnoloģija”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/102287

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register