Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:225535
 
Evaluation:
Published: 02.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KREDĪTI    4
1.1.  PATĒRĒTĀJA KREDITĒŠANA    4
1.2.  LĪZINGS    5
1.3.  FINANSU LĪZINGS    15
1.4.  NOMA    16
1.5.  OVERDRAFTS    20
1.6.  HIPOTEKĀRAIS KREDĪTS    21
1.7.  EKSPRES KREDITS    23
1.8.  PRIVĀTAIS KREDITS    24
2.  DAŽAS LATVIJAS EKONOMISKĀS POLITIKAS PROBLĒMAS    26
2.1.  ĀRĒJO INVESTĪCIJU PIESAISTE    26
2.2.  NOZARU ATTĪSTĪBAI PIEŠĶIRAMA PRIORITĀTE    28
2.3.  UZŅĒMUMA IENĀKUMA NODOKLIS    32
2.4.  NODOKĻU ATLAIDE INVESTĪCIJĀM    33
2.5.  ĀRĒJĀS INVESTĪCIJAS UN IEDZĪVOTĀJU SOCIĀLĀ STRUKTŪRA    34
2.6.  EKONOMISKĀS POLITIKAS EFEKTIVITĀTES KRITĒRIJS    36
  SECINĀJUMI    37
  IZMANTOJĀMĀ LITERATŪRA    38
Extract

Dotais darbs ir par kredītiem, to nozīmi un veidiem, ka arī par bankām, to lomu, veidiem un funkcijām. Šajā darbā tika veikts apraksts arī par Latvijas ekonomikas attistības problēmām.
Kredīts – preču vai naudas aizdevums pret attiecīgu nodrošinājumu, kas jāatmaksā noteiktā laika periodā ar noteiktiem procentiem.
Kredīts veicina:
kapitāla pārpludi no mazāk ienesīgām ekonomikas nozarēm un ienesīgākām nozarēm;
ātrāko preču realizāciju;
izmaksas, kas saistītas ar naudas apgrozību samazināšanos;
kapitāla uzkrāšanos.
Kredīti dalās uz īstermiņa un ilgtermiņa kredītiem, atkarībā no parāda atdošanas laika – līdz gadam vai vairāk.
Latvijas ekonomika ir viena no būtiskājiem punktiem valsts attistības veikšanai. Jo veiksmīgāka ekonomika valstī, jo valsts ir drošāka un stabilāka, tiek samazināts bezdarba līmenis un uzlabojas vietējās produkcijas realizācija. Dzīve valstī kļust stabila.
Ikviens patērētājs labprāt iegādātos jaunu automašīnu, dzīvokli, dzīvokļa iekārtu vai sadzīves tehniku. Piesātinātajā preču tirgū pārdevēji, izmantojot dažādus mārketinga paņēmienus, cenšas piesaistīt patērētāju uzmanību savām precēm. Patērētāji bieži vien, bet it īpaši, ja nepieciešams iegādāties dārgākas preces, izvēlas pārdevēju, kurš piedāvā ne tikai kvalitatīvas preces, bet arī iespēju iegādāties preces, maksājot par tām nevis uzreiz, bet gan pakāpeniski un pa daļām. Pārdevēju rīcībā parasti nav brīvu līdzekļu, lai varētu šādi kreditēt patērētājus. Patērētāju kreditēšanu pārdevēji galvenokārt var veikt tikai uz preces piegādātāja dotās pēcapmaksas rēķina, t.i., kad pārdevējs par saņemto preci ar piegādātāju norēķinās pēc kāda laika. Piegādātāja dotais norēķināšanās laiks (noteiktais preces pēcapmaksas termiņš) bieži vien nepārsniedz trīsdesmit dienas. Patērētājam šāds termiņš nav pietiekams, lai norēķinātos ar pārdevēju par dārgāku pirkumu. Tādēļ gandrīz visi pārdevēji, kas piedāvā patērētājam dažādas preces "uz kredīta", sadarbojas ar finansu partneri, kurš patērētājam var piešķirt kredītu. Pārdevēja finansu partneri ir bankas vai līzinga kompānijas, sabiedrības vai grupas.
Tātad patērētājs pilnīgu vai daļēju samaksu par preci var veikt:
izmantojot kredītu, ko patērētājam piešķīris pārdevējs;
izmantojot kredītu, ko patērētājam piešķīrusi trešā persona, t.i., pārdevēja finansu partneris, kurai savukārt ar pārdevēju noslēgts līgums vai citāda vienošanās par patērētāja kreditēšanu.
Galvenie patērētāja kreditēšanas veidi ir:
naudas aizdevums,
līzings. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register