Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:591346
 
Evaluation:
Published: 31.01.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  REZUMĒJUMS    2
  ABSTRACT    2
  IEVADS    4
1.  KRĪZES VADĪBA    6
1.1.  Krīzes komunikācija    8
1.3.  Krīzes stratēģijas    11
2.  KRĪŽU KOMUNIKĀCIJAS PĒTĪJUMI SAISTĪBĀ AR BĒRNU VESELĪBU    15
3.  METODE    18
4.  GADĪJUMA APRAKSTS    20
5.  REZULTĀTI UN DISKUSIJA    21
6.  SECINĀJUMI    24
7.  REKOMENDĀCIJAS    25
8.  NOBEIGUMS    26
  LITERATŪRA    27
  PIELIKUMI    29
Extract

6. SECINĀJUMI
1. Mediju satura analīze liecina, ka uzņēmums bija izvēlējies vairākas krīzes vadības stratēģijas-nostādot sevi upura lomā, mazinošā pieeja un publiska uzņēmuma atvainošanās.
2. Par iespējamo negatavību krīzes komunikācijai mediju saturā liecina tas ,ka par uzņēmuma pārstāvi komunikācijai ar medijiem tika izvēlēt uzņēmuma finanšu speciālists, bet jo šo komunikāciju būtu jāveic uzņēmuma sabiedrisko attiecību speciālistam vai uzņēmuma vadībai.
3. Par iespējamo sagatavotību krīzes komunikācijai ar bērnu vecākiem mediju saturā parāda tas ,ka uzņēmums vēlējās nomierināt un informēt bērnu vecākus par analīzes atklātajām baktērijām, kur tās sastopamas un kā tās rodas.
4. Mediju satura analīze liecina, ka krīzes komunikācija no uzņēmuma puses parādījās tikai tad ,kad par krīzi jau runāja vairāki mediji un tika uzsākta laboratoriskā izmeklēšana, lai noskaidrotu bērnu saslimšanas cēloni.
5. Pareizi tika izvēlēta atvainošanās atbildes stratēģiju, jo šajā krīzes gadījumā, tā parāda labu krīzes vadības praksi.
6. Secinot pēc mediju satura analīzes, krīzes situācija, kas skāra SIA “Kindercatering” ir nopietns drauds tā turpmākajai darbībai.
7. Izanalizējot mediju saturu un krīzes notikumu, uzņēmumam ir nopietni jāpiestrādā pie krīzes vadības un komunikācijas uzlabošanas, jo krīzes situācija rada nopietnu apdraudējumu uzņēmuma turpmākajai pastāvēšanai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register