Secinājumi
1. Viedo kuģubūve attīstās kopā ar tehnoloģijām. Viedos kuģus aprīko ar vismodernākajām tehnoloģijām, jaunākās paaudzes radariem, sensoriem. Vecā tipa tehniku, piemēram, navigācijas paneli ar pogām, rokturiem utt. aizvieto ar skārienekrāna paneļiem.
2. Nepieciešamība pēc viediem kugiem aug ar katru gadu, jo IMO mēgina panākt ekoloģiski tīru kuģi. Ar katru gadu ievieš stingrākus noteikumus kuģu radīto piesarņojuma novēršanai.
3. Viedo kuģu ieviešana palīdzēs ietaupīt darba resursus. Tiek plānots, ka kuģis būs pilnībā operējams no krasta, kas nozīmē, ka vair nebūs nepieciešamības pēc liela kuģu komandas skaita. Reisa laikā uz kuģa atradīsies pēc iespējas maz cilvēku, kas ietaupīs kuģa materiāli tehniskos izdevumus.
4. Konteinerpārvadājumu peiprasījums ar katru gadu palielinās. Uz doto brīdi tie ir vieni no vadošiem pārvadājumiem.
5. Konteinerpārvadājumi ir ergonomiski pārvadājumi, jo konteineri ir standarizēti, tos viegli iekraut kuģi, uzglābāt terminālī un tālāk parvadāt pa autoceļiem.
6. Konteineriem ir stingras prasības attiecīgi tā marķējumam un stiprināšanai uz kuģa.
7. Pasaules finanšu sistēmas tirgus veidi : naudas tirgus, obligāciju tirgus, akciju tirgus utt., veido globalo finanšu sistemu, kas darbojas ar pasaules naudas līdzekļiem.
…