Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:988297
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  PRODUKTU VADĪBA    4
1.1.  Produkta definīcija un klasifikācija    5
1.1.1.  Kultūras produkts un tā īpatnības    6
1.1.2.  Kultūras produkta zīmola izveide    8
1.1.3.  Produkta dzīves cikls un cena    8
1.1.4.  Segmentēšana un mērķa tirgus izvēle    9
1.2.  Produkta pozīcijas izveide    11
1.2.1.  Pozicionēšanas jēdziens un pozicionēšanas tirgū paņēmieni    11
1.2.2.  Pozicionēšanas modeļi un pozicionēšanas stratēģija    12
1.3.  Kultūras produkta mārketings    13
2.  TĒLS UN TĀ VEIDOŠANA    15
2.1.  Tēla definīcija un pielietojums    15
2.2.  Tēla veidošanas stratēģija    16
2.3.  Vietas tēla veidošanas pieejas    17
3.  PILSĒTAS MĀRKETINGS    19
3.1.  Pilsētas mārketinga definīcija    19
3.2.  Pilsētas mārketinga stratēģija    21
3.3.  Pilsētas mārketinga komunikācija    22
3.4.  Publiskā – privātā partnerība    24
  SECINĀJUMI    25
  NOBEIGUMS    27
  LITERATŪRA    28
Extract

SECINĀJUMI
Kultūras produkta loma pilsētas mārketingā:
1. Definējot konkrēto kultūras produktu, jāņem vērā, ka tas jāveido kā vienots pasākumu komplekss kopējā tirgū, kā vienota un nedalāma vienība, kas sastāv no vairākiem apmeklētājiem tīkamiem pasākumiem un apmierina to īpašās vēlmes, prasības un kritērijus. Tādejādi tiks apmierinātas mērķa auditoriju intereses, gan arī plašais piedāvājums piesaistīs lielāku skaitu apmeklētāju.
2. Kultūras produktu ražošana un kultūras tūrisms palīdz veidot un nostiprināt pilsētas identitāti – virzīt tēlu.
3. Kultūras produkta pozicionēšana ir vienlaikus pilsētas vārda (tēla) pozicionēšana.
4. Konkrētas tēla pazīmes iedarbojas uz tēla vērtību. Efektīvs un pozitīvs pilsētas tēls apvieno pašvaldības intereses un sabiedrības prasības. Jo spilgtāk un izteiksmīgāk tēls parādās publiskajā telpā, jo iedarbīgāk tēls tiek uztverts.
5. Kultūras produkta ražošana un kvalitatīva realizēšana ir iespēja pilsētai pierādīt savu profesionalitāti un kapacitāti kvalitatīvas kultūras ražošanā un vienlaikus tādejādi virzīt savu tēlu.
6. Kultūras produkta ražošana un realizēšana ir labs pilsētas mārketinga instruments tieši sabiedrības iesaistīšanās veicināšanai, vienotības un solidaritātes vairošanai.
7. Kultūras produkts nostiprina pilsētas identitāti un iedzīvotāju patriotiskās jūtas. Tas ir kultūras produkta sociālais guvums – jo vairāk vietējo tiek iesaistīts pilsētas svētku organizēšanā, jo vairāk pilsētas iedzīvotāji identificēs sevi ar savu pilsētu.
8. Kultūras produkta ražošana vienlaikus veicina arī kultūras mantojuma saglabāšanu, pilsētas uzkopšanu un dabas pamatnes rekreāciju.
9. Kultūras produkts var mainīt vai uzlabot jau pastāvošo pilsētas tēlu kultūras skatījumā. Tas var to arī sagraut. Pilsētas mārketinga princips ir iepriekš plānot visus plusus un mīnusus, veicot analīzes un segmentēšanu, lai izvairītos no negatīvām sekām pēc kultūras produkta pārdošanas.
10. Kultūras produkts pilsētas tēlu ietekmē ne tikai netaustāmi – plaša atpazīstamība, prestižs, reputācija, bet arī nes taustāmu labumu, kultūras produkta organizēšanas un plānošanas laikā – dažādi informatīvie materiāli, suvenīri, grāmatas, dziesmas, sakopta vide, atjaunoti parki, ielas, ēkas u.tml.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register