Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Kultūras produkta loma pilsētas mārketingā-
Kultūras produkta loma pilsētas mārketingā
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 2 | |
1. | PRODUKTU VADĪBA | 4 |
1.1. | Produkta definīcija un klasifikācija | 5 |
1.1.1. | Kultūras produkts un tā īpatnības | 6 |
1.1.2. | Kultūras produkta zīmola izveide | 8 |
1.1.3. | Produkta dzīves cikls un cena | 8 |
1.1.4. | Segmentēšana un mērķa tirgus izvēle | 9 |
1.2. | Produkta pozīcijas izveide | 11 |
1.2.1. | Pozicionēšanas jēdziens un pozicionēšanas tirgū paņēmieni | 11 |
1.2.2. | Pozicionēšanas modeļi un pozicionēšanas stratēģija | 12 |
1.3. | Kultūras produkta mārketings | 13 |
2. | TĒLS UN TĀ VEIDOŠANA | 15 |
2.1. | Tēla definīcija un pielietojums | 15 |
2.2. | Tēla veidošanas stratēģija | 16 |
2.3. | Vietas tēla veidošanas pieejas | 17 |
3. | PILSĒTAS MĀRKETINGS | 19 |
3.1. | Pilsētas mārketinga definīcija | 19 |
3.2. | Pilsētas mārketinga stratēģija | 21 |
3.3. | Pilsētas mārketinga komunikācija | 22 |
3.4. | Publiskā – privātā partnerība | 24 |
SECINĀJUMI | 25 | |
NOBEIGUMS | 27 | |
LITERATŪRA | 28 |
SECINĀJUMI
Kultūras produkta loma pilsētas mārketingā:
1. Definējot konkrēto kultūras produktu, jāņem vērā, ka tas jāveido kā vienots pasākumu komplekss kopējā tirgū, kā vienota un nedalāma vienība, kas sastāv no vairākiem apmeklētājiem tīkamiem pasākumiem un apmierina to īpašās vēlmes, prasības un kritērijus. Tādejādi tiks apmierinātas mērķa auditoriju intereses, gan arī plašais piedāvājums piesaistīs lielāku skaitu apmeklētāju.
2. Kultūras produktu ražošana un kultūras tūrisms palīdz veidot un nostiprināt pilsētas identitāti – virzīt tēlu.
3. Kultūras produkta pozicionēšana ir vienlaikus pilsētas vārda (tēla) pozicionēšana.
4. Konkrētas tēla pazīmes iedarbojas uz tēla vērtību. Efektīvs un pozitīvs pilsētas tēls apvieno pašvaldības intereses un sabiedrības prasības. Jo spilgtāk un izteiksmīgāk tēls parādās publiskajā telpā, jo iedarbīgāk tēls tiek uztverts.
5. Kultūras produkta ražošana un kvalitatīva realizēšana ir iespēja pilsētai pierādīt savu profesionalitāti un kapacitāti kvalitatīvas kultūras ražošanā un vienlaikus tādejādi virzīt savu tēlu.
6. Kultūras produkta ražošana un realizēšana ir labs pilsētas mārketinga instruments tieši sabiedrības iesaistīšanās veicināšanai, vienotības un solidaritātes vairošanai.
7. Kultūras produkts nostiprina pilsētas identitāti un iedzīvotāju patriotiskās jūtas. Tas ir kultūras produkta sociālais guvums – jo vairāk vietējo tiek iesaistīts pilsētas svētku organizēšanā, jo vairāk pilsētas iedzīvotāji identificēs sevi ar savu pilsētu.
8. Kultūras produkta ražošana vienlaikus veicina arī kultūras mantojuma saglabāšanu, pilsētas uzkopšanu un dabas pamatnes rekreāciju.
9. Kultūras produkts var mainīt vai uzlabot jau pastāvošo pilsētas tēlu kultūras skatījumā. Tas var to arī sagraut. Pilsētas mārketinga princips ir iepriekš plānot visus plusus un mīnusus, veicot analīzes un segmentēšanu, lai izvairītos no negatīvām sekām pēc kultūras produkta pārdošanas.
10. Kultūras produkts pilsētas tēlu ietekmē ne tikai netaustāmi – plaša atpazīstamība, prestižs, reputācija, bet arī nes taustāmu labumu, kultūras produkta organizēšanas un plānošanas laikā – dažādi informatīvie materiāli, suvenīri, grāmatas, dziesmas, sakopta vide, atjaunoti parki, ielas, ēkas u.tml.
…
IEVADS 2 1.PRODUKTU VADĪBA 4 1.1.Produkta definīcija un klasifikācija 5 1.1.1. Kultūras produkts un tā īpatnības 6 1.1.2. Kultūras produkta zīmola izveide 8 1.1.3. Produkta dzīves cikls un cena 8 1.1.4. Segmentēšana un mērķa tirgus izvēle 9 1.2. Produkta pozīcijas izveide 11 1.2.1. Pozicionēšanas jēdziens un pozicionēšanas tirgū paņēmieni 11 1.2.2. Pozicionēšanas modeļi un pozicionēšanas stratēģija 12 1.3. Kultūras produkta mārketings 13 2.TĒLS UN TĀ VEIDOŠANA 15 2.1. Tēla definīcija un pielietojums 15 2.2. Tēla veidošanas stratēģija 16 2.3.Vietas tēla veidošanas pieejas 17 3.PILSĒTAS MĀRKETINGS 19 3.1.Pilsētas mārketinga definīcija 19 3.2. Pilsētas mārketinga stratēģija 21 3.3.Pilsētas mārketinga komunikācija 22 3.4. Publiskā – privātā partnerība 24 SECINĀJUMI 25 NOBEIGUMS 27 LITERATŪRA 28
-
Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm
Research Papers17 Marketing, Advertising, Tourism, Traveling, History, Culture
- Kultūras produkta loma pilsētas mārketingā
- Mārketinga attīstības dinamika un sabiedrības attieksmes izpēte par mārketinga galvenajiem elementiem
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga attīstības dinamika un sabiedrības attieksmes izpēte par mārketinga galvenajiem elementiem
Research Papers for university25
Evaluated! -
Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm
Research Papers for university17
Evaluated! -
Inovatīvā mārketinga īpatnības. Mārketinga vide. Mārketinga stratēģija
Research Papers for university7
-
Mārketinga informācijas sistēma un mārketinga pētījumi uzņēmumā
Research Papers for university2
Evaluated! -
Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori
Research Papers for university39