Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
0,99
You save:
0,15 (15%)
Discounted price*:
0,84
Purchase
Add to Wish List
ID number:580937
Author:
Evaluation:
Published: 20.09.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2014.g. - 2015.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kvalitāte    4
1.1.  Kvalitātes attīstība    4
1.2.  Individuālo kvalitātes standartu nozīmīgums    5
1.3.  Kvalitātes likumdošana    6
1.4.  Darbinieku ietekme uz kvalitāti    6
1.5.  Uzņēmuma tēla kvalitāte    7
  Secinājumi    9
  Bibliogrāfiskais saraksts    10
Extract

SECINĀJUMI
• Kvalitāti nosaka un regulē dažādi faktori-likumdošana, starptautiski standarti, uzņēmuma mērķi, patērētāju prasības.
• Daudzi uzņēmumi ir pārorientējušies uz kvalitatīvu preču un pakalpojumu piedāvāšanu, tādējādi samazinot neveiksmju izmaksas un veidojot uzticamu klientu loku.
• ISO 9001 standarts, kas šobrīd ir adaptēts vairāk nekā 120 valstīs, kas nosaka vienotus standartus dažādās pasaules vastīs.
• Katrs uzņēmums nosaka savus kvalitātes standartus pēc saviem principiem, dažiem uzņēmumiem, tas ir daudz svarīgāk nekā citiem, bet tas jau atkarīgs no paša uzņēmuma.
• Cik daudz cilvēku, tik arī viedokļu, tādēļ ne visiem ir vienādi uzskati par labu kvalitāti, vienam laba kvalitāte var būt atšķirīga nekā citam.
• Kvalitāti var attiecināt arī uz garantiju pārsvarā kvalitatīvi priekšmeti spēj kalpot vismaz šos divus gadus, kas ir obligātā garantija precēm.
• Ir ļoti būtiski, brāķus vai nekvalitatīvas preces atpazīt un nemaz nepieļaut to parādīšanos tirgū, lai nebūtu jābojā uzņēmuma reputācija.
• Darbinieks ir uzņēmuma seja, kas jāatcerās ir uzņēmuma vadītājiem, ir svarīgi, lai šis cilvēks spētu nodrošināt klientiem labāko servisu.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Kvalitātes ietekme uz peļņu”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/580937

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register