Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:112336
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Likumdošana un kontrole pārtikas tirdzniecības uzņēmumos    5
1.2.  Paškontroles sistēma uzņēmumā-HACCP    8
1.2.  Pārtikas un veterinārais dienests    9
2.  Pārtikas preču tirdzniecības nozares raksturojums    12
3.  Kvalitāte un vide pārtikas preču tirdzniecībā    14
3.1.  Ilgtspējas attīstība un pārtika    14
3.2.  Pārtika, tās kvalitāte un nekaitīgums    14
4.  Galvenās kvalitātes nodrošināšanas problēmas pārtikas produktu tirdzniecībā    17
4.1.  Pārtikas piesārņojums    17
4.2.  Šķērspiesārņojums    20
4.3.  Kvalitatīvu pārtikas produktu iepirkšana no piegādātājiem    20
4.3.1.  Pārtikas produktu iepirkšana    20
4.3.2.  Modificētā pārtika    21
4.3.3.  E vielas    22
4.4.  Uzglabāšana    23
4.5.  Atkritumu uzglabāšana, aizvākšana un kaitēkļi    24
4.6.  Personāla higiēna    25
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Extract

Šodienas pārtikas produktu tirgū pircēju izvēli nosaka tādi faktori kā augsta kvalitāte, produkta veselīgums, drošība, nekaitīgums, konkurētspējīga cena. Kvalitātes nozīme pēdējos gados ir palielinājusies, jo augušas bažas par pārtikas drošumu. Aizvien biežāk mēs masu mēdijos varam dzirdēt un lasīt par dažādām saslimšanām, kuru cēloņi meklējami ikdienā lietojamā pārtikā. Dominējošais kritērijs Latvijas patērētājiem lai viņi iegādātos tāda vai citāda veida pārtiku ir kvalitāte, pēc tam seko garša, ražots Latvijā un cena. No tirgotāja spējas nodrošināt kvalitatīvu pārtikas produktu tirdzniecību ir atkarīga viņa peļņa, pastāvēšana tirgū starp konkurentiem šajos smagajos ekonomiskajos apstākļos, kas ir skāruši visu pasauli un arī Latviju. Ikvienam tirgotājam ir svarīgi apzināties, ka kvalitatīvs produkts viņa veikala plauktā nodrošina viņa labu reputāciju, ilgtspējas attīstību un jaunu pircēju piesaistīšanu. Lai panāktu visus šos ar kvalitātes nodrošināšanu saistītos aspektus uzņēmējiem ir vēlams veikt daudzu un dažādu pasākumu kompleksu. Tirdzniecības uzņēmumi var ieviest paškontroles sistēmas, regulāri veikt personāla apmācību, kā arī citus pasākumus, kas veicina produktu kvalitātes uzlabošanos. Iepērkoties veikalos pārtikas produktus mēs bieži vien saskaramies gan ar apšaubāmas kvalitātes produktiem, gan produktiem, kuriem ir beidzies derīguma termiņš vai uz iepakojuma ir nesalasāms marķējums. Visi šie apstākļi liecina, ka Latvijas tirgotāji ne vienmēr pievērš pienācīgu uzmanību kvalitātes nodrošināšanai pārtikas preču tirdzniecībā.

Pētījuma mērķis
Pētījuma mērķis ir izpētīt kvalitātes nodrošinājuma problēmas pārtikas preču tirdzniecībā un ar to saistītos aspektus.

Pētījuma priekšmets
Latvijas tirdzniecības uzņēmumi, kas nodarbojas ar pārtikas preču tirdzniecību.

Pētījuma objekts
Pārtikas preces, kas tiek tirgotas pārtikas tirdzniecības uzņēmumos.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1142805
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register