Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
0,82 (15%)
Discounted price*:
4,67
Purchase
Add to Wish List
ID number:206434
Evaluation:
Published: 14.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2006.g. - 2011.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Kvalitāte    7
1.1.  Kvalitāte, tās mērķi    7
1.2.  Preču kvalitāte    7
1.3.  Zāļu kvalitāte    9
1.4.  Preču un pakalpojumu kvalitātes standarti    11
1.5.  Kvalitātes nodrošināšana    14
1.6.  Kvalitātes uzlabošana    14
2.  Kvalitātes nozīme uzņēmuma „Grindeks” ieņēmumu un finansu rezultāta veidošanā    16
2.1.  Kvalitāte uzņēmumā „Grindeks”    16
2.2.  Uzņēmuma „Grindeks” darbības virzieni    17
2.3.  Gatavo zāļu un aktīvo farmaceitisko vielu pārdošana    20
2.4.  Aptauja    22
2.5.  Uzņēmuma „Grindeks” bilance, peļņas un zaudējumu pārskats    24
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantotā literatūra    29
  Pielikums. Atskaite    30
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Kursa darba izstrādes laikā, autore nonāca pie secinājumiem:
7. Cīņa par patērētāju piespiež ražotājus sacensties par savas produkcijas kvalitatīvo raksturojumu uzlabošanu.
8. Preču kvalitāti nosaka daudzi faktori- tehnoloģija, izejmateriāli, personāla kvalifikācija, preču uzglabāšana, transportēšana.
9. No kvalitātes arī ir atkarīgs preču pieprasījums un pārdošanas apjoms.
10. Zāļu kvalitātes rādītājs ir atkarīgs no izejvielas un noteikta ražošanas paņēmiena, ko nosaka, novērtējot zāļu drošumu, efektivitāti, atbilstību tehnisko normatīvu dokumentācijai, tīrību, kvantitatīvo un kvalitatīvo sastāvu, fizikālās, ķīmiskās, bioloģiskās un terapeitiskās īpašības.
11. Lai preci vai pakalpojumu varētu uzskatīt par kvalitatīvu ir nepieciešama standartizācija, kurā ir noteiktas konkrētu preču, pakalpojumu, uzņēmējdarbības vadīšanas vai kādas citas darbības kvalitātei uzstādītās prasības.
12. Kvalitātes nodrošināšanai nepieciešams- produktu sertifikācija, produktu testēšana, protokolēšana, politikas kvalitātes izvērtēšana, tirgus atsauksmes, patiesa reklāma.
13. Lai uzlabotu kvalitāti nepieciešamas stratēģiskās saistības, darbinieku līdzdalība, jaunas tehnoloģijas, kvalitatīvi materiāli, uzlabotas metodes.
14. Kvalitātes, drošības un vides politika apliecina „Grindeks” ražotās produkcijas drošību un kvalitāti, kā arī sniegto pakalpojumu kvalitāti.
15. Tā kā „Grindeks” rūpīgi seko un pastāvīgi veic savas darbības uzlabojumus, tad uzņēmums pievērš uzmanību organizēšanai tā, lai nepārtraukti mazinātu ražošanas, produktu un pakalpojumu ietekmi uz vidi.
16. Koncerna apgrozījums 2011. gadā salīdzinot ar 2010. gadu palielinājies par 6,9 %.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,59 €
Work pack Nr. 1336601
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Kvalitātes nozīme "Grindeks" ieņēmumu un finanšu rezultāta veidošanā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/206434

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register