Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:434143
 
Evaluation:
Published: 17.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
1.  Kvalitātes sistēmu vispārīgs raksturojums   
1.1.  Kvalitātes sistēmu vēsturiskā attīstība   
1.2.  Kvalitātes nodrošināšana Latvijā   
1.3.  Kvalitātes sistēmu nākotnes tendences   
2.  Kvalitātes balvas , kā visaptverošā kvalitātes vadīšana   
2.1.  Kvalitātes sistēmu pašnovērtēšana un iekšējais audits   
2.2.  Kvalitātes sistēmu dokumentācija   
  Secinājumi, priekšlikumi   
Extract

Ikviena uzņēmuma vizītkarte un apliecinājums tam, ka uzņēmums strādā starptautiski atzītā veidā, ir atbilstoši starptautiskiem kvalitātes pārvaldības sistēmas standartirm izveidota kvalitātes sistēma.
Kvalitāte ir produkta vai pakalpojuma īpašības, kuras nosaka:
tirgus jeb patērētājs – produkta konkurētspēju nasaka cena, pieprasījums un kvalitātes līmenis;
likumdevēji – ar likumu tieši vai netieši saistīti nosaka tāda produkta kvalitātes līmeni, kurš nav bīstams cilvēka dzīvībai, veselībai, videi.
Paši ražotāji - darba dalīšanas un lielražošanas apstākļos produktus ražo kooperējoties. Ražotājs nosaka augstākās prasības par vispārpieņemtam.
Kvalitātes vadības sistēmu ievieš ar iestādes vadītāja apstiprinātu plānu. Plāna izstrādi nodrošina kvalitātes vadītājs.Plāna izstrādi nodrošina kvalitātes vadītājs.
ISO 9000:2000 standartu sērijā ietilpst starptautiski kvali­tātes vadības (pārvaldības) sistēmas standarti, kas satur kon­krētas prasības sērijā vadības sistēmai. Šī sistēma savukārt var tikt auditēta, sertificēta un atzīta starptautiskā mērogā. Orga­nizācijas var izmantot sērijā ietilpstošos standartus saviem mēr­ķiem, lai sertificētu sava uzņēmuma kvalitātes vadības sistēmu.
ISO 9000 standarti apkopoti četros pamatdokumentos:
ISO 9000 Kvalitātes vadības sistēmas. Pamatprincipi un vārdnīca.1
ISO 9001 Kvalitātes vadības sistēmas prasības.2
ISO 9004 Kvalitātes vadības sistēmas. Vadlīnijas darbības uzlabošanai.3
ISO 19011 Vadlīnijas kvalitātes un vides auditam.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register