Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:803009
 
Evaluation:
Published: 01.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Gadsimtiem slavenie modes nami arī nereklamē savas drēbes. Par labāko reklāmu tiem kļūst modes skates, kuras apmeklē rūpīgi atlasīta publika. Tādiem brendiem, kā, piemēram, Versace, Chaned, D&G ir sava lojālā pircēju auditorija, kas ir gatavi tērēt desmitiem tūkstošu eiro uz vienu kleitu no iemīļotā dizainera. Un tas notiek tāpēc, ka šie modes nami rūpīgi seko līdzi savu preču kvalitātei un unikalitātei, lai viņu pastāvīgie klienti paliktu uzticīgi viņiem pat bez reklāmas.
Secinājumā varu pateikt, ka katrai precei tomēr atradīsies savs pircējs. Taču jo augstāka kvalitāte ir precei, jo vairāk pieprasīta tā būs, pat ja preces cena dažreiz būs neiedomājami augsta, kā daudziem slaveniem modes namiem. Ir preces, kuras nebūtu varējušas pastāvēt bez reklāmas; ir preces, kas ir pieprasītas tieši tāpēc, ka netiek reklamētas. Jāorientējas pēc situācijas un galvenās auditorijas, uz kuru tiks vērsta reklāma.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1341139
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register