Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
0,88 (16%)
Discounted price*:
4,61
Purchase
Add to Wish List
ID number:414825
Author:
Evaluation:
Published: 11.07.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Abstract    3
  Saturs    4
  Ievads    5
1.  Lasītprasme    6
1.1.  Apgrūtināta lasītprasme, disleksija    6
1.2.  Lasīšanas izpratnes attīstīšanas veidi    7
2.  Lasīšanas stratēģijas, tehnikas    8
2.1.  Tiešā ceļa stratēģija    8
2.2.  Ātrlasīšana    8
2.3.  Lasīšanas tehnika uzziņu un mācību literatūrai    8
3.  Lasīšanas devums cilvēkam    10
4.  Lasīšanas veicināšanas programma „Bērnu, jauniešu un vecāku žūrija”    12
4.1.  Par programmu    12
4.2.  Programmas mērķis un uzdevumi    12
5.  Aptaujāto Ilmāra Gaiša Kokneses vidusskolas skolēnu rezultātu kopsavilkums, analīze    13
5.1.  Pabeidz teikumu „Es lasītu vairāk, ja...”    20
5.2.  Kā, Jūsuprāt, regulāra grāmatu lasīšana ietekmē valodas prasmes?    20
  Secinājumi    22
  Izmantotās literatūras saraksts    23
  Pielikumi    24
Extract

Secinājumi
1. Darbā izvirzītais mērķis ir sasniegts. Ir noskaidrots, kādi ir Ilmāra Gaiša Kokneses vidusskolas 9.-12.klašu skolēnu lasīšanas paradumi, kāpēc viņi lasa vai nelasa, ko viņiem patīk lasīt visvairāk un kas jādara, lai viņi lasītu vairāk.
2. Darbā izvirzītie uzdevumi tika izpildīti. Tika izpētīti teorētiskie materiāli, veikta aptauja, kuras dati apstrādāti un izanalizēti, kā arī intervēta Kokneses pagasta bibliotēkas vadītāja.
3. Hipotēze par to, ka grāmatu lasīšana ietekmē valodu attīstību, paplašinot vārdu krājumu apstiprinājās, jo tā bija viena no populārākajām atbildēm, ko respondenti minēja atvērtajā jautājumā par to, kā, viņuprāt, lasīšana ietekmē valodu attīstību.
4. Dažas atbildes uz anketas jautājumiem ir apšaubāmas, jo respondenti var būt neobjektīvi.
5. Meitenēm patīk lasīt vairāk nekā zēniem, par to liecina aptaujā gūtie rezultāti (1.attēls).
6. Galvenie nelasīšanas iemesli (2.attēls) ir tādi, ka lasīšana šķiet garlaicīga un neinteresanta, kā arī ir grūti atrast sev tīkamas grāmatas, ko gribētos lasīt.
7. Absolūtais respondentu vairākums lasa retāk nekā 1-2 reizes nedēļā (5.attēls), kas ir par maz, lai gūtu pozitīvus rezultātus.
8. Gan meiteņu, gan zēnu vidū 3 no 4 populārākajiem žanriem sakrīt (10.,11.attēls) un tie ir fantastikas un fantāzijas romāni, trilleri un kriminālromāni un piedzīvojumu romāni.
9. Jaunieši lasītu vairāk galvenokārt, ja viņiem būtu vairāk brīva laika. Ja arī brīvu laiku piešķirt viņiem nevar, tad skola var nākt pretī un vienu stundu nedēļā ļaut lasīt kādu grāmatu pēc izvēles literatūras stundas ietvaros un, kad tā ir izlasīta, pastāstīt par to pārējiem klasesbiedriem. Tā tiktu iegūta 1 lasīšanas reize 40 minūšu apmērā katru nedēļu, kas ievērojami uzlabotu lasīšanas paradumus Ilmāra Gaiša Kokneses vidusskolas jauniešu vidū.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Lasīšanas paradumi, to ietekme uz valodu attīstību”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/414825

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register