Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:758996
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Lattelekom raksturojums    4
1.1.  elekomunikāciju tīkla attīstība    4
1.2.  Modernizācija    6
1.3.  Pakalpojumi    7
1.4.  Finanšu un darbības rādītāji    8
2.  Lattelekom mārketinga analīze    9
2.1.  Stratēģiskā plānošana    9
2.2.  Lattelekom mērķtirgus struktūras analīze    11
2.3.  Tirgus segmentācija    13
2.4.  Reklāmas analīze    14
3.  Lattelekom piedāvāto pakalpojumu apskats    15
3.1.  Lattelekom pakalpojumi    15
3.2.  Klientu telekomunikāciju iekārtas.Datortehnika un programatūra    18
3.3.  Datu pārraides pakalpojumi    19
3.4.  Operatoru pakalpojumi    20
3.5.  Norēķinu pakalpojumi    22
  Secinājumi    23
  Literatūra    24
  Pielikumi    24
Extract

IEVADS

Mūsdienu dzīves apstākļos ievērojami palielinājās kompjuterizācijas ietekme un telekomunikāciju tīklu loma visās darbības sfērās. Liekas, ka cilvēks reāli riskē pazaudēt savu personību, pazust citu cilvēku vidū. Bet no otras puses - tehnoloģiskā modernizācija paver cilvēkam iespējas attīstīties un pilnveidoties. Cik daudzas vēlmes un vajadzības tiek realizētas līdz ar progresa attīstību! Telekomunikācija ļauj saglabāt savu individualitāti, izteikt sevi saskarsmē ar cilvēkiem, iegūt zināšanas un informāciju, padarīt savu dzīves pieredzi bagātāku. Realizēt visas šīs iespējas mums palīdz uzņēmums Lattelekom.
Savā darbā negribēju apstiprināt vai apšaubīt vienu no ļoti pretrunīgajiem viedokļiem par Lattelekom. Es gribēju iepazīties ar firmas vēsturi, perspektīvām. Ir interesanti jau zinot kādu uzņēmumu, pamēģināt novērtēt to darbību no “iekšpuses”.
Pirmajā daļā ”Lattelekom raksturojums” apskatīju situāciju, kas izveidojās uzņēmumā sākot ar dibināšanas brīdi. Mēģināju apkopot visu informāciju par uzņēmuma attīstību laika gaitā, kādas pozitīvas pārmaiņas notika līdz ar Lattelekom parādīšanos. Apskatīju arī uzņēmuma finansiālo un investīciju struktūru.
Otrā daļa “Lattelekom mārketinga analīze” ir vissvarīgākā. Te ņemot vērā pētīšanas pieturpunktus analizēju mārketinga darbības raksturotājus: stratēģiju, mērķtirgus struktūru, tirgus segmentāciju un reklāmu.
Trešajā daļā “Lattelekom piedāvāto pakalpojumu apskats” parādīta lielākā pakalpojumu daļa, sakarā ar kuru arī tiek realizēti nepieciešamie mārketinga pasākumi.
Darba apjoms ir 24 lpp. plus Pielikumi, kur var apskatī maksu tarifu planu un pakalpojumiem u.c.

„LATTELEKOM” RAKSTUROJUMS

TELEKOMUNIKĀCIJU TĪKLA ATTĪSTĪBA
Lattelekom ir vadošais elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzējs Latvijā. Uzņēmums piedāvā integrētus elektronisko sakaru un IT risinājumus, sniedz telekomunikāciju, datu pārraides, interneta, kontaktu centra pakalpojumus, kā arī nodrošina biznesa procesu ārpakalpojumus klientiem Baltijā, Skandināvijā un citviet. Lattelekom darbības prioritāte ir kļūt par reģiona līderi mūsdienīgu integrēto informācijas tehnoloģiju, elektronisko sakaru pakalpojumu un biznesa procesu ārpakalpojumu sniegšanā klientiem Latvijā un ārvalstīs. Pirms uzņēmums Lattelekom uzsāka darbu, Latvijas fiksēto telekomunikāciju tīkls salīdzinājumā ar pasaules ekonomiski attīstītām valstīm bija ļoti atpalicis. Tā kā Latvijai pietiekami lieli finanšu līdzekļi, lai pašu spēkiem modernizētu sakaru tīklu, bija jāpiesaista ārvalstu investīcijas. Tika rīkots starptautisks konkurss par tiesībām kļūt par Latvijas fiksētā telekomunikāciju tīkla operatora līdzīpašnieku. Šo konkursu programmas PHARE ietvaros finansēja un pārraudzīja Eiropas Savienība. Par uzvarētāju tika atzīts konsorcijs Tilts Communications, kuru bija nodibinājušas firmas Cable&Wireless un Telecom Finland (vēlāk konsorcijam pievienojās arī Starptautikā Finanšu korporācija, kas ietilpst Pasaules Bankas sastāvā). Lattelekom grupā ir septiņi uzņēmumi – SIA Lattelekom, SIA C1, SIA Citrus Solutions, SIA MicroLink Latvia, SIA Lattelekom Sakaru Sistēmas, SIA Baltijas Datoru akadēmija un SIA FMS. Meitasuzņēmums SIA C1 ir specializējies biznesa procesu vadības un klientu apkalpošanas pakalpojumu un ārpakalpojumu sniegšanā, SIA Citrus Solutions sniedz telekomunikāciju tīkla būvniecības pakalpojumus, sakaru infrastruktūras veidošanas un uzturēšanas risinājumus, SIA MicroLink Latvia nodrošina integrētu IT risinājumu un pakalpojumu pilnu spektru korporatīviem klientiem un SIA Lattelekom Sakaru Sistēmas pamatdarbība ir ar klientu telekomunikāciju iekārtu un ar informācijas tehnoloģiju saistītu iekārtu pārdošana un uzturēšana. Savukārt Baltijas Datoru akadēmija nodrošina profesionālus IT apmācību pakalpojumus, bet SIA FMS sniedz finanšu vadības un grāmatvedības risinājumus.Lattelekom grupas ieņēmumi 2005.gadā bija 134,1 miljons latu, kas ir par 2,7 miljoniem latu jeb 2,1% vairāk nekā iepriekšējā gadā. Lattelekom grupas peļņa bija 34,7 miljoni latu, kas par 3,6 % pārsniedza 2004. gada (33,5 miljoni LVL) rezultātu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register