Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:391429
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
1.  Izglītības iestādes un pašvaldības    4
2.  Izglītības likuma analīze    7
  Secinājumi    10
  Literatūras saraksts    11
Extract

Ievads
Mēs bieži lietojam jēdzienus ‘’ izglītība’’, ‘’laba izglītība’’, ‘’izglītots cilvēks.’’ Tomēr bieži ar šiem vārdiem katrs saprot kaut ko ļoti atšķirīgu. Tas ir tāpēc, ka pašlaik mainās izpratne par to, kas ir izglītība. Agrāk ar izglītību saprata cilvēka spēju atcerēties vairāk dažādu faktu, notikumu, zinātņu atklājumu. Tagad arvien vairāk izglītību uzskata par procesu, kurā mūža garumā cilvēks mērķtiecīgi attīsta savas spējas un pilnveidojas.
Izglītība ir mērķtiecīgs personības attīstības process un rezultāts. Tā ir visa cilvēka mūža laikā notiekošā izglītošanās un izglītošana, kā rezultātā veidojas un pilnveidojas viņa garīgā, un garīgi fiziskā kvalitāte- izglītība.
Katra valsts veido savu izglītības sistēmu. Latvijas Republikas Satversme nosaka, ka pamatizglītība Latvijā ir obligāta un bezmaksas.
Pēc neatkarības atjaunošanās izglītības sistēma notika vairākas būtiskas reformas. Latvijas skolas kļuva demokrātiskas. Skolu darbība ir mazāk reglamentēta, svarīgus jautājumus var izlemt skolu padomes, kurās piedalās vecāki, skolēni un skolotāji. Vidusskolās skolēni varēja izvēlēties, kādus priekšmetus apgūt, tika būtiski mainīts daudzu mācību priekšmetu saturs, ieviesa vairākus jaunus mācību priekšmetus (ekonomiku, politiku u.c.). Skolēnu sasniegumu vērtēšanai tika ieviesta 10ballu vērtēšana.
Šobrīd jau vidusskolu beidzējiem ir centralizētie eksāmeni, kas reize ir arī iestājeksāmeni augstskolās. Darbību uzsāk privātās mācību iestādes, darbību atjaunoja nacionālo minoritāšu skolas- poļu, ebreju, igauņu, ukraiņu u.c.
Referāta mērķis: Izpētīt un iegūt informāciju par tēmu Latvijas izglītības sistēma.
Referāta uzdevumi:
1. Izanalizēt un izpētīt Latvijas izglītības sistēmas teorētiskos aspektus;
2. Izstrādāt un izteikt savus priekšlikumus par Latvijas izglītības sistēmu;
3. Veidot priekšstatu par Latvijas izglītības sistēmu.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1113600
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register