Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:810051
 
Evaluation:
Published: 01.03.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Rezumējums    3
  Uzlīmju krāšanas kampaņas Latvijā    3
  Narvesen uzlīmju krāšanas kampaņas    6
  Metodes apraksts    10
  Rezultāti    13
  Literatūras saraksts    16
Extract

Secinājumi
Iegūtie rezultāti par pētijumu liecina, ka ļoti daudzi cilvēki piedalās uzlīmju krāšanas kampaņās. Iemesli uzņēmuma veiksmei un labiem rezultātiem šāda veida akcijās, pēc manām, domām ir vairāki, piemēram, veiksmīgi akcijas produkti, pievilcīgs kampaņas mehānisms, kampaņas, publicitāte medijos kā arī plaši pamanāma informācija par šīm kampaņām uzņēmuma tirzniecības vietās. Narvesen ir bijušas vairākas šādas mārketinga kampaņas, bet pēdējā „Āfrikas savanna Tavās mājās” ir īpaša, jo cilvēki iegādājoties iegādājoties akcijas preces, atbalsta Rīgas Zoodārzu. Līdz ar to uzņēmums šai mārketinga kampaņai piešķir pievienoto vērtību.
Anketēšanas datu apkopojums un analīze sniedz datus, kas līdzīgi citiem, ekspertu veiktiem pētījumiem: Latvijas iedzīvotāju, arī LKK studentu dalība uzlīmju krāšanas kampaņās ir ļoti augsta. Ja valsts iedzīvotāju līmenī 89 % piedalās kādā no uzlīmju krāšanas kampaņām, tad aptaujāto LKK studentu vidū no 47 respondentiem, kas Narvesen tīklā iepērkas regulāri, akcijas uzlīmes krāj 85 %. Interesanti, ka daļa studentu jeb četri no septiņiem, kas šīs akcijas uzlīmes nekrāj, tās tomēr veikalā paņem, lai atdotu draugiem, kolēģiem, radiem vai paziņām.
Kā noskaidroju pētījuma gaitā, LKK studentus visvairāk interesē uzlīmju krāšanas kampaņas, kuru akcijas preču klāstā būtu dažāda veida galda spēles, puzles, kā arī mīkstās mantiņas un preces aktīvai atpūtai. Domāju, Narvesen vajadzētu fokusēties uz šāda veida piedāvājumu, jo, kā jau minēts, Narvesen vidējais pircējs ir lielā mērā pielīdzināms LKK studenta profilam.
Nozīmīgs ir Narvesen solis uzlīmju krāšanas procesa atvieglošanā jeb elektroniskas sistēmas ieviešanā, pagaidām gan tas notiek testa režīmā. Šī ir unikāla inovācija Latvijā, kaut pasaules pieredze ar šādām tehnoloģijām jau ir pazīstama.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1319810
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register