Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:331935
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.10.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Mājražotāji, kā tūrisma produkts    6
2.  Zīmols un tā loma tūrismā    11
2.1.  Zīmols, tā veidošana un veidi    11
2.2.  Pieredze tūrisma zīmola veidošanā    14
2.3.  Latvijas tūrisma zīmols - „Best enjoyed slowly”    15
2.4.  Lauku tūrisma loma valsts tūrisma zīmola veidošanā    17
3.  Pētījuma metožu pamatojums    22
4.  Latvijas mājražotāju loma Latvijas tūrisma zīmola veidošanā    25
4.1.  Latvijas mājražotāju piedāvājums lauku tūrismā    25
4.2.  Nozares profesionāļu vērtējums par mājražotāju nozīmi tūrisma zīmola veidošanā    27
4.3.  Iedzīvotāju vērtējums par mājražotāju nozīmi tūrisma zīmola veidošanā    29
4.4.  Latvijas mājražotāju nozīme tūrisma zīmola veidošanā    32
  Secinājumi    35
  Priekšlikumi    36
  Izmantotā literatūra un avoti    37
  Pielikumi    38
Extract

Secinājumi.
1. Slovēnijā lauku tūrisms ir kļuvis par ļoti svarīgu darbību lauku apvidos Ņemot vērā lauksaimniecības slēgšanas un ekonomikas, vides ražošanas problēmas, tūrisms, ir nozare, kas varētu glābt laukus no, ekonomikas un vides samazināšanās.
2. Zīmols „Best enjoyed slowly” ir cieša nozīmes saistība ar jaunā tūrisma veidu „lēnais tūrisms” (slow tourism), kur Latvija var piedāvāt ekotūrismu, lauku tūrismu, pārgājienus, velomaršrutus. Latvija var piedāvāt pasaulei lēno tūrismu apvienojumā ar „slow food” kustību.
3. Latvijas Mājražotāju biedrība, tūrisma asociācijas un aģentūras ir diezgan aktīvas sociālajā tīklā „facebook.com”, kā arī lielai daļai mājražotāju ir savas elektroniskās mājaslapas. Tas palīdz vieglāk atrast kontaktinformāciju un ceļošanas iespējas ceļotājiem.
4. Tūrisma attīstības valsts aģentūra, veidojot kulinārā tūrisma produktu, rīko seminārus uzņēmējiem lauku apvidos. Zīmols palīdz realizēt šos produktus, bet īstie zīmola realizētāji ir uzņēmēji, kuri piedāvā produktu/pakalpojumu tūristam.
5. Liela daļa reģistrēto mājražotāju ir gatavi uzņemt tūristus, balstoties uz to, vietējā tūrisma aģentūra „Skaistie skati” izstrādājusi plašu piedāvājumu, kur iekļauti mājražotāju apmeklējumi. Šādus maršrutus pārsvarā izmanto seniori, bet 20 – 40 gadu vecumu grupas ceļotāji Latvijas teritorijā ceļo maz vai neceļo vispār.

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,77 €
Work pack Nr. 1349794
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register