Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:902201
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Eiropas civilizācijā ir iesakņojies romantisma un ideālisma tradīcijās balstīts priekšstats par kultūru, kā visa skaistā un labā patvērumu iepretim merkantilajai naudas un biznesa pasaulei. Priekšstats nav gluži nepamatots, taču tas ir daļēji novecojis vairāku iemeslu dēļ, kuru vidū vissvarīgākais — par visstraujāk augošo ekonomikas nozari pasaulē ir kļuvušas tā sauktās radošās industrijas.1
Kas tad ir radošā industrija? Ja runājam par to definīciju tad var formulēt tā: aktivitātes, kas balstās uz individuālo vai kolektīvo radošumu, prasmēm un talantu un kuras, izveidojot un izmantojot intelektuālo īpašumu, spēj celt labklājību un radīt darba vietas. Radošās industrijas rada, attīsta, ražo, izmanto, izrāda, izplata, saglabā produktus, kam piemīt ekonomiska, kultūras un/vai izklaides vērtība. Pie radošas industrijas pieder tādas nozares kā arhitektūra, dizains, kino, izpildītājmāksla, vizuālā māksla, mūzika, izdevējdarbība, televīzija, radio un interaktīvie mēdiji, reklāma, datorspēles un interaktīvās programmatūras, kultūras mantojums, kultūras izglītība, atpūta, izklaide un citas kultūras darbības.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register