Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Latvijas skolēnu pilsoniskās izglītības sasniegumi un to dinamika IEA ICCI/ CIVIC pētījumā starptautiskā salīdzinājumā

     

    Research Papers31 Pedagogy

5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:447811
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.06.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  CIVIC pētījumu mērķi, metodes    5
2.  Pētījumu norise    12
3.  Rezultāti    16
4.  Citi pētījumi pilsoniskajā jomā    24
  Secinājumi    28
  Izmantotie avoti    30
Extract

Secinājumi
Salīdzinot IEA CIVED un IEA ICCS 2009 pētījumu rezultātus 1999.gadā un 2009.gadā 15 pētījuma dalībvalstīs, tika konstatēts, ka tikai vienā valstī skolēnu sasniegumi pieauga statistiski nozīmīgi, bet septiņās valstīs sasniegumi samazinājās statistiski nozīmīgi. Vidējie sasniegumi samazinājās no 100 punktiem 1999.gadā līdz 96 punktiem 2009.gadā (standartnovirze 20). Latvijas skolēnu vidējie rezultāti pazeminājās no 92 uz 91 punktu, kas nav statistiski nozīmīgi. Jāatzīmē, ka šos rezultātus korekti var attiecināt tikai uz testa jautājumu grupu, kura bija kopīga abos pētījumos, jo ICCS 2009 pētījumā, salīdzinot ar CIVED tika būtiski mainīta pētījuma ietvarstruktūra, kā arī izmantoti 7 testa brošūru varianti, nevis viens, kā tas bija 1999.gadā.27
Latvijas skolēnu sasniegumi pilsoniskās izglītības testā ir salīdzinoši zemi – vidēji iegūtos punktos rezultāti ir zemāki par visu Eiropas valstu skolēnu sasniegumiem, izņemot Maltu un Bulgāriju. Līdzīga aina paveras arī aplūkojot skolēnu sadalījumu pa pilsoniskās izglītības kompetenču līmeņiem. Augstākajā līmenī Latvijā ir tikai 19% skolēnu, kas ir viszemāk Eiropas valstu salīdzinājumā.
2016. gadā ir uzlabojušies salīdzinājumā ar 2009. gadu, tomēr sasniegumu pieaugums nav statistiski nozīmīgs un ir zemāks nekā lielākajai daļai pētījumu dalībvalstu. Latvijas skolēnu sasniegumi, vērtējot divus augstākos kompetenču līmeņus, 2016. gadā ir statistiski nozīmīgi uzlabojušies salīdzinājumā ar 2009. gadu. Salīdzinājumā ar 2009. gadu skolēnu sasniegumi ir pieauguši visu tipu skolās, bet ievērojami straujāk ģimnāzijās un vidusskolās. Vidēji Latvijā skolēnu skolās ar latviešu un krievu mācību valodu sasniegumi neatšķiras.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1379786
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register