Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:672955
 
Evaluation:
Published: 16.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tūrisma aģentūru darbības specifika    5
Tūrisma aģentūru veidi un to specifika    5
Funkciju raksturojums    6
Koordināciju institūcijas    7
3.1  Starptautiskās organizācijas    7
3.2  Latvijas tūrisma aģentu asociācija(ALTA)    9
3.3  Latvijas Lauku tūrisma asociācija”Lauku ceļotājs”    10
3.4  Tūrisma attīstības valsts aģentūra(TAVA)    10
Tūrisma aģentūras uzdevumi    11
Pakalpojumi, kurus piedāvā tūrisma aģentūras    12
„Tradicionālā” tūrisma aģentūra    13
Latvijas tūrisma aģentūru raksturojums    14
1.1  Ienākošā tūrisma nodrošinošās tūrisma aģentūras    16
1.1.1  Kurzeme    17
1.1.2  Vidzeme    18
1.1.3  Latgale    19
1.1.4  Zemgale    20
1.2  Izejošā tūrisma nodrošinošās tūrisma aģentūras    20
  Secinājumi    23
  Priekšlikumi    24
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
Extract

Latvijā katru gadu arvien vairāk palielinās tūristu skaits.Tāpēc autore izvēlējās rakstīt darbu,kurā būtu iekļauta informācija par tūrisma aģentūrām,jo tieši šī iestāde visvairāk nodarbojas ar tūristiem gan vietējiem,gan ārzemju tūristiem..Autore līdz ar to ir pārliecināta,ka izvēlēta darba tēma ir aktuāla,it īpaši tuvojoties vasaras sezonai,kura Latvijas klimatiem ir tūrisma „karstā” tūrisma sezona. Tūrisma aģentiem ir jābūt pietiekami profesionāliem,lai cilvēkiem radītu vēlmi ceļot, gan Latvijas viesiem,gan pašiem latviešiem ceļot pa savu dzimto zemi.Protams,ir tūrisma aģentūras,kuras nodarbojas ar izejošo tūrismu un pilnīgi droši var sacīt,arī šiem darbiniekiem vasaras sezona ir ļoti saspringta,jo cilvēki vēlas apceļot pasauli atvaļinājuma laikā. Šī lieta arī pēdējos gados arvien vairāk aktualizējas,jo uzlabojas Latvijas iedzīvotāju ekonomiskais stāvoklis,cilvēki tūrisma aģentūrās vairs nevēršās tikai vienreiz gadā,bet kā minimums divas reizes,kas nodrošina papildus darbu tūrisma aģentiem.
Darba mērķis : iepazīties ar Latvijas tūrisma aģentūrām un to darbību.
Lai sasniegtu šo mērķi ir jāizpilda darba uzdevumi:
Raksturot iespējamos tūrisma aģentūru veidus,to darbību specifiku;
Tūrisma aģentūru veidu ietekmējošie faktori;
Izstrādāt priekšlikumus tūrismu aģentūru darbībai nākotnē
Studiju darbā tiks izmantotas dažādas pētīšanas metodes – analītiskā darba ievaddaļā, pētnieciskā un statistiskā, šīs metodes tiks izmantotas darba otrajā darbā,kurā tiks veikts pētījums.
Informācijas avoti,kuri tiks izmantoti studiju darba veidošanā – zinātniskā literatūra, periodika, statistika,protams,tika izpētīti interneta resursi,kā arī pēc personīgajiem novērojumiem iepriekšējās prakses novērojumiem.Autorei bija iespējams iepazīties ar tūrisma aģentūru darbību Liepājā.Lai iegūtu papildus informāciju,autore apmeklēja ikgadējo tūrisma izstādi ”Balttour”,kurā ieguvu dažādus informātīvos materiālus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register