Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:967844
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga nozīme uzņēmumos    4
1.1.  Mārketings viesnīcu un tūrisma biznesā    4
1.2.  Produkts    4
1.3.  Kvalitāte pakalpojumu sfērā    10
1.4.  Cena    12
1.5.  Virzīšana    13
2.1.  Madonas ģeogrāfiskais izvietojums    15
2.2.  Lauku tūrisma produkts un tūrisma resursi    15
2.2.1.  Naktsmītnes    15
2.2.2.  Pirtis    16
2.2.3.  Laivu noma    16
2.2.4.  Izjādes    17
2.2.5.  Peintbols    17
2.2.6.  Safari klubs    17
2.2.7.  Slēpošana    17
2.2.8.  Makšķerēšana    17
2.2.9.  Dabas takas    18
2.2.10.  Dabas objekti    18
2.2.11.  Amatieru darbnīcas    18
2.2.12.  Zemnieku saimniecības    18
2.2.13.  Pilis un muižas    18
2.2.14.  Muzeji    19
2.2.15.  Velo maršruti    20
3.  Mārketinga darbība Madonas rajona tūrisma uzņēmumos    22
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotās literatūras saraksts    26
Extract

Latvijā lauku tūrisms ir viens no šobrīd perspektīvākajiem uzņēmējdarbības veidiem laukos, tādēļ pareiza mārketinga darbība ir ļoti svarīga uzņēmuma sekmīgai darbībai. Darba mērķis ir izvērtēt mārketinga darbību Madonas rajona tūrisma uzņēmumos no uzņēmējdarbības viedokļa. Darba uzdevumi ir izanalizēt pieejamo literatūru par mārketinga nozīmi tūrisma uzņēmumos, izpētīt lauku tūrisma produktu piedāvājumu Madonas rajonā, kā arī veikt pētījumu Madonas rajona tūrisma uzņēmumos par to mārketinga darbību un to salīdzināt, kā arī izstrādāt secinājumus un priekšlikumus Madonas rajona lauku tūrisma uzņēmumiem par mārketinga darbību.
Teorētiskajai daļai pārsvarā tika izmantoti dažādi tūrisma bukleti un grāmatas; statistiskā informācija no Centrālā statistikas biroja, Vidzemes Tūrisma asociācijas dati un Madonas Tūrisma informācijas centra (TIC) dati.
Papildus autore veica pētījumu, lai noskaidrotu datus par mārketinga darbību Madonas tūrisma uzņēmumos, izmantojot Internetu, izsūtot jautājumu anketu dažādiem tūrisma uzņēmumiem un piezvanot, kā arī pati devās uz konkrēto tūrisma objektu. Jautājumu anketa tika izsūtīta 57 uzņēmumiem, atbildēja 19 uzņēmumi. Autore apmeklēja divus objektus – viesnīcu „Jumurdas muiža” un zirgu izjāžu organizētājus „Kaļvi” Jumurdas pagastā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register