2. UZDEVUMA FORMĀLĀ NOSTĀDNE
Kompānijai jāpieņem lēmums balstoties uz četrām iespējamajām alternatīvām ražošanā. Svarīgi ir izvēlēties īsto produktu, kurā investēt investoru naudu. Panākumi ar velosipēdu tirdzniecību ir atkarīgi no pieprasījuma Eiropā un Āzijā.
Kompānijai ir jāizvēlas viena produkta realizācija, tas nozīmē, ka līdzekļus var ieguldīt:
1. bērnu velosipēdu ražošanā,
2. pieaugušo velosipēdu ražošanā,
3. jauno velosipēdu ražošanā,
4. kalna velosipēdu ražošanā.
Pēc kompānijas ekonomistu pētījumiem tiek novērtēts, ka pastāv:
1. 20% iespējamība, ka gaidāms pieprasījuma kāpums Eiropā un Āzijā pēc pieaugušo velosipēdiem,
2. 60% iespējamība, ka gaidāms pieprasījuma kāpums pēc jaunā produkta Eiropā un ka gaidāms pieprasījuma kritums pēc jaunā produkta Āzijā,
3. 15% iespējamība, ka gaidāms pieprasījuma kritums pēc kalna velosipēdiem Eiropā un ka gaidāms pieprasījuma kāpums pēc kalna velosipēdiem Āzijā,
4. 30% iespējamība, ka gaidāms pieprasījuma kritums Eiropā un Āzijā pēc bērnu velosipēdiem.
Kopumā ir iespējami 4 stāvokļi, kas var iestāties. Āzijas tirgus atšķiras no Eiropas tirgus un tāpēc divos stāvokļos ir atšķirīgas pozīcijas.
…