Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:617491
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Plānotas sabiedrisko attiecību programmas un kampaņas ir proaktīvas: tās ir sistemātiski plānotas un konstruētas, lai sasniegtu klienta vai sponsora organizācijas noteiktos stratēģiskos un taktiskos mērķus.
Pašā savā zemākajā pakāpē plānošana nozīmē notikumu pašreizējo stāvokļu atzīšana un apliecināšana, kā arī vēlamā apzināšanās un izdomāt to, kādā veidā saniegt vēlamo stāvokli vai rezultātu. Neskatoties uz plānoto notikumu vai aktivitāšu kopumu specifisko un noteikto būtību, plānošanas procesā var izdalīt vairākus pamatsoļus:
1. Problēmas vai izdevības (iespējas) atzīšana un definēšana, kā arī lēmuma pieņemšana.
2. Stratēģisko un taktisko mērķu noteikšana.
3. Ideju un alternatīvu ģenerēšana.
4. Rīcības plāna attīstība un koordinēšana, iekļaujot kampaņas materiālu veidošanu.
5. Plāna īstenošana: programmas vai kampaņas vadīšana.
6. Kampaņas novērtēšana un pārstrādāšana.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register