Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:329450
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Kas ir zīmolvedība   
2.  Latvijas zīmols   
2.1.  Kultūra   
2.2.  Vide un ekoloģija   
2.3.  Izglītības, zinātnes un tehnoloģiju sasniegumi   
2.4.  Rīga   
2.5.  Tūrisms   
3.  Zīmolvedības izaicinājumi   
4.  Reklāmas jēdziens   
4.1.  Reklāmas ietekme uz patērētāju   
4.2.  Reklamēšanas metodes un reklāmas izvietošana   
4.3.  Reklāmas veidu salīdzinošs raksturojums   
5.  Inspiration Riga – Riga Convention Bureau   
6.  Kampaņas apraksts   
7.  Projekta veidošanas motīvi   
8.  Ziemas kampaņa   
9.  Reklāmas kampaņas izvērtējums   
10.  Reklāmas kampaņas rezultāti   
11.  2010. gadā paredzētās LIVE RĪGA reklāmas kampaņas   
12.  Pētījums, aptauja   
  Secinājumi   
  Ieteikumi   
Extract

"Ja vēlaties izvilkt Eiropas neskartāko lielo laimestu, pērciet lozes Latvijā. Joprojām tūristu masu neatklāta, šī čurkstošā Baltijas seksbumba nešaubīgi būs kontinenta nākamā topa zvaigzne. Valsts pārejas periodā, spītīgi apmāta ar ideju nomest tai pielipušo veco padomisko ādu, šodienas Latvija ir enerģiska, noslēpumaina un fascinējoša. Atsvaidzinoši nepretencioza, Latvija spēj savaldzināt pat visizvēlīgāko ceļotāju. Daudzi te ierodas, negaidot neko dižu, taču aizbrauc saviļņoti un pārliecināti, ka ir atklājuši kādu rūpīgi slēptu dārgumu,” - par Latviju raksta Lonely Planet. [14.]
Riga - Easy to go, hard to leave. Tieši ar tādu devīzi 2009.g. 23. novembrī aizsākās Rīgas reklāmas kampaņa septiņās valstīs- Krievijā, Norvēģijā, Somijā, Vācijā, Zviedrijā, Igaunijā un Lietuvā. Kampaņa nav īslaicīgs projekts vai akcija. Projekts pozicionē sevi kā ilgtermiņa ieguldījumu Rīgas tēla popularizēšanā.
Rīgas mārketinga komunikāciju kampaņa septiņās valstīs notiek ar vienotu zīmolu LIVE Rīga. Visos tirgos tiek izmantots vienots risinājums tūristu uzrunāšanai. Rīga pozicionēta kā pilsēta, ko ir viegli sasniegt, bet emocionāli grūti atstāt. Tāpēc kā vizuāls kampaņas motīvs izvēlēta cilvēka sirds, kas aizkavējusies Rīgā pēc tam, kad tās saimnieks jau devies mājup. Kampaņa papildināta ar stāstu par Rīgu kā vēsturisko Ziemassvētku eglītes tradīcijas dzimšanas vietu pirms 499 gadiem. [15.]
Es izvēlējos rakstīt par LIVE Rīga reklāmas kampaņu , jo , manuprāt, šī kampaņa ir viena no spilgtākajiem un radošākajiem projektiem Latvijā pēdējo gadu laikā, kas spējusi piesaistīt lielu uzmanību gan Latvijā, gan starptautiskā mērogā.
Darba galvenais mērķis ir izpētīt Rīgas zīmola LIVE Riga reklāmas kampaņas rezultātus, lai to paveiktu darba uzdevumos ir iekļauta teorētiskā daļa par zīmolvedību un reklāmu, Rīgas kongresa biroja – Inspiration Riga darbības analīze un, protams, ir plaša, aktuāla informācija par LIVE Riga reklāmas kampaņu. Tiks veikta arī aptauja starp rīdziniekiem un ārvalstu tūristiem, lai noskaidrotu viņu viedokli par LIVE Riga kampaņu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register