Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:730405
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.09.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga un tirgus pētījumi Latvijā    4
1.1.  Mārketinga un tirgus pētījumu nozīme    4
1.2.  Mārketinga un tirgus pētījumu veikšanas iespējas    7
2.  Līzinga jēdziena raksturojums    11
3.  Līzinga veidu raksturojums    14
3.1.  Finansu līzings    14
3.2.  Operatīvais līzings    15
4.  Līzinga tirgus Latvijā    16
4.1.  Līzinga tirgus attīstība    16
4.2.  Līzinga tirgus nākotnes tendences    20
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Izmantotā literatūra    24
Extract

To, ka bez mārketinga mūsdienās vairs neiztikt, šķiet, sapratis ikviens uzņēmuma vadītājs. Taču izpratne par to, ar ko tad jānodarbojas cilvēkam, kurš uzņēmumā atbild par mārketingu, ir atšķirīga, turklāt ir pat tā, ka vietām ar mārketingu saprot tikai reklāmu.
Pieaugot informācijas lomai biznesa lēmumu pieņemšanā, mārketinga un tirgus pētījumi ir kļuvuši par būtisku mūsdienīgas biznesa vadības sistēmu sastāvdaļu līdzās citiem informācijas avotiem, arī līzinga uzņēmējsabiedrību praksē.
Aizvien vairāk Latvijas bankas sāk izmantot līzingu kā vienu no savas darbības veidiem. Starptautiskajā praksē tā ir pierasta procedūra, jo dod iespēju racionāli izmantot savus līdzekļus līzinga ņēmējam un vairākkārtīgi atgūt ieguldītos līdzekļus līzinga devējam.
Latvijā līzinga operācijas veic Parekss Banka, Baltijas Tranzītu banka un Meritabank Rīgas filiāle. Savukārt citas bankas, piemēram, Unibanka, Hansabanka šim nolūkam ir nodibinājušas banku meitas uzņēmumus.
Kursa darba mērķis ir izpētīt līzinga tirgus iespējas Latvijā.
Izejot no kursa darba mērķa, autors izvirza sekojošus uzdevumus:
1.Analizēt mārketinga pētījumu nozīmi un iespējas Latvijā.
2.Izpētīt līzinga jēdziena raksturojumu.
3.Raksturot līzinga veidus.
4.Analizēt līzinga tirgus attīstības tendences Latvijā.
Kursa darba izstrādāšanai tiek izmantotas statistikā metode, empīriskā metode, balstoties uz kurām nobeigumā tiek doti secinājumi un sniegti priekšlikumi.
Kursa darba izstrādāšanai autors izmantojis zinātniski pētnieciskos darbus par mārketinga pētījumiem un līzingu, kā arī periodiku – laikrakstus un žurnālus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register