Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:269810
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Zīmola vispārējs raksturojums    4
1.1.  Zīmola pirmsākumi un attīstība pasaulē    4
1.2.  Zīmola jēdziens un būtība    5
1.3.  Zīmola funkcijas    6
1.4.  Zīmola būtība un loma mārketingā    7
1.5.  Zīmolvedība    8
2.  Pētījums: Tele2 un LMT zīmoli    12
2.1.  Latvijas mobilo sakaru tirgus raksturojums    12
2.2.  LMT uzņēmuma un zīmola apraksts    15
2.3.  Tele2 uzņēmuma un zīmola apraksts    18
3.  Aptaujas ‘’LMT un Tele2 zīmoli’’ analīze    21
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    30
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Jāsecina, ka zīmolam ir ļoti liela nozīme veiksmīgai uzņēmuma darbības nodrošināšanā. Veiksmīgi veidots zīmols un katrs no tā elementiem sniedz uzņēmumam stabilitāti, jo piesaista klientus, veicina uzņēmuma sniegto pakalpojumu un produktu atpazīstamību, kas savukārt nodrošina uzticamus klientus un šādi klienti ir svarīgs faktors uzņēmuma ilglaicīgas darbības nodrošināšanā. Kopumā zīmola stratēģija spēlē svarīgu lomu uzņēmuma ilglaicīgas darbības nodrošināšanā.
2. Veiksmīgam zīmolam piemīt milzīgs spēks, tas spēj ietekmēt cilvēku domāšanu un sajūtas, ko pierāda Pepsi tests, kurā cilvēkiem zīmola ietekmē pilnīgi mainījās garšas sajūta.
3. Lai radītu zīmolu ir nepieciešami lieli finansiāli ieguldījumi. Visefektīvākais veids, kā popularizēt zīmolu ir reklāma masu medijos, kas atstāj spēcīgu iespaidu uz cilvēku. Mūsdienās ir tik plašas zīmola popularizēšanas iespējas, ka top arvien vairāk zināmu zīmolu, tāpēc paliek arvien grūtāk plašajā reklāmas pasaulē izcelt sava uzņēmuma zīmolu.
4. Zīmola galvenais mērķis ir uzņēmuma piedāvāto produktu vai pakalpojumu cilvēku prātos radīt kā vislabāko. Zīmols savā ziņā ir spēcīgs psiholoģiskais mārketinga elements.
5. Pēc anketā apkopotajiem datiem kopumā jāsecina, ka mūsdienu klienti arvien vairāk pieprasa to, lai zīmols sniedz komfortu, uzticamību un rada emocionālo saikni starp klientu un uzņēmumu.
6. Mūsdienās, no uzņēmumu puses, zīmolam tiek piešķirta tik svarīga loma, jo zināms zīmols patērētājam izraisīs atpazīstamības sajūtu, kas parasti atkal norāda uz lielāku pirkuma apjomu iespējamību. Kad ir šaubas un neskaidrības sajūta, tad katrā ziņā lielāka vērtība patērētāju acīs būs šim te labi pazīstamajam zīmolam, nevis mazpazīstamajam. Un bieži, izdarot pirkumu, zīmolam ir lielāka nozīme nekā cenai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1352485
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register