Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:784781
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.12.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 14 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Attēlu saraksts    5
  Izmantoto saīsinājumu skaidrojumi    7
  TABULU SARAKSTS    8
  Anotācija    9
  Annotation    10
  Ievads    11
1.  DATORTĪKLI    12
1.1.  Datortīkla jēdziens    12
1.2.  Datortīkla veidi    13
1.3.  Lokālie datortīkli (LAN)    13
1.3.1.  Servera izmantošana    14
1.3.2.  Tīkla drošība    15
1.4.  Tīklu topoloģija    16
1.5.  Kabeļu veidi un to raksturojums    18
1.5.1.  Neekranētais vītais pāris    19
1.5.2.  Ekranētais vītais pāris    19
1.5.3.  Optiskais kabelis    20
1.5.4.  Koaksiālais kabelis    21
1.6.  Aktīvā komponente Switch    22
2.  Aknīstes vidusskolas tīkla izpēte    23
2.1.  Aknīstes vidusskola    23
2.2.  Tīkla raksturojums Aknīstes vidusskolā    24
2.2.1.  Darbstaciju tehniskais apraksts    27
2.2.2.  Datu plūsmas ātruma mērīšana (Kad bija ZEDNET klienti)    35
2.2.3.  Datu plūsmas ātruma mērīšana (Tagad, kad ir LATTELECOM klienti)    41
2.2.4.  Jaunā tīkla apraksts    54
  Secinājumi    58
  Izmantotā literatūra    59
  Piekilums    60
Extract

Visā pasaulē strauji attīstās datorizācija un līdz ar to arī vienotais globālais tīkls - internets. Arī Latvijā ir sperti nopietni soļi informācijas tehnoloģijas attīstībā un šis process norisinās vēl joprojām. Cilvēks pirms desmit gadiem pat nevarēja iedomāties, ka datorizācija tik ātri attīstīsies un tai būs tik liela nozīme mūsu dzīvē, ka būs tāds laiks, kad varēs izmantot elektroniskos norēķinus, “pasērfot” plašajā Interneta tīmeklī, sazināties ar paziņu otrā pasaules malā caur vienotu globālo datortīklu un tā tālāk. Datortīklu attīstība skar gan privātuzņēmumus, gan valsts iestādes. Katra iestāde vēlas savu datortīklu padarīt pēc iespējas ātrdarbīgāku, drošāku, lai varētu ražīgāk veikt savus pienākumus.
Tematu izvēlējos, jo man interesē tīkls kopumā, tā darbība, darbības principi, tīkla aparatūra, tīkla ātruma mērīšana.
Kvalifikācijas darba mērķis ir ierīkot lokālo datortīklu Aknīstes vidusskolā un aprakstīt ierīkošanas gaitu.
Kvalifikācijas darba uzdevumi:
1. Iepazīties ar metodiskajiem norādījumiem un literatūru.
2. Izpētīt esošo Aknīstes vidusskolas tīklu.
3. Izveidot tīkla paplašināšanu un ierīkošanu.
4. Veikt tīkla testēšanu un aprakstīt to.
5. Izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus.
Šajā darbā ir Aknīstes vidusskolas esošais datortīklu tips, tā izvērtējums, kā arī manis ieplānotais jaunais datortīkls.
Lai spētu izprast konkrētā uzņēmuma lokālo datortīklu vispirms iepazinos ar teorētisko informāciju par lokālo datortīklu, iepazinos ar lokālā datortīkla darbību. Kad teorētisko daļu biju apguvis, to izmantoju praksē, piemēram, datoru pārinstalēšana, topoloģijas tipa noteikšana un tā izpēte. Secināju, ka šodien galvenokārt tiek vilkti vītā pāra tīkli un ieviests bezvadu internets. Tā arī Aknīstes vidusskolā ir šāda tipa vadu tīkls, tas ir UTP 5 kategorijas vītais un bezvadu internets. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register