Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:341071
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.09.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  MĀCĪBU PROCESS SĀKUMSKOLĀ    5
2.  SĀKUMSKOLĀ ATTĪSTAMĀS RADOŠĀS DARBĪBAS PRASMES    8
3.  MĀCĪBU METODES IZGLĪTĪBAS IEGUVES PROCESĀ    11
3.1.  Sākumskolas vecumposmā lietojamās mācību metodes    13
3.2.  Radošās darbības prasmju veicinošās mācību metodes sākumskolā    14
4.  EMPĪRISKĀ PĒTĪJUMA ORGANIZĀCIJA UN REZULTĀTI    17
  Nobeigums    22
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    23
  Pielikumi    25
Extract

Nobeigums
Rakstot studiju darbu tika pētīta literatūra, interneta resursos un datu bāzēs pieejamā informācija par mācību metodēm bērnu radošās darbības prasmju veicināšanai sākumskolā. Studiju darba tēmas teorētiskās izpētes sākumposmā tika izvērtētas pedagogu un psihologu atziņas par mācību procesu sākumskolā, tā rezultātā tika noskaidrots, ka skolotājam jāvadās pēc Valsts pamatizglītības standartā izvirzītajām prasībām, ievērojot jaunāko skolas vecuma bērnu īpatnības.
Studiju darba tēmas teorētiskās izpētes turpinājumā tika izvērtētas pedagogu un psihologu atziņas par sākumskolā attīstāmajām radošās darbības prasmēm, tā rezultātā tika noskaidrots, ka sākumskolā jāattīsta vienkāršas radošās darbības prasmes, kuras veiksmīgi apgūstot šajā izglītības posmā, viņi varēs tās pilnveidot vēlāk. Skolēniem jāapgūst tādas radošās darbības prasmes kā stāstīšana, sacerēšana, muzicēšana, dziedāšana, zīmēšana, pētīšana un citas.
Vēl tika izvērtētas pedagogu un psihologu atziņas par mācību metodēm izglītības ieguves procesā, tā rezultātā tika noskaidrots, ka ir tradicionālās un interaktīvās mācību metodes, kuras izmantojamas mācību procesā skolā. Tika apskatītas tieši sākumskolā lietojamās mācību metodes, tika noskaidrots, ka tās jālieto saskaņā ar vecumposma īpatnībām un sākumskolā sasniedzamajiem mācību rezultātiem. Teorētiskās izpētes noslēgumā tika izvērtētas pedagogu un psihologu atziņas par radošās darbības prasmju veicinošajām mācību metodēm sākumskolā, tika noskaidrots, ka šīs metodes ir problēmiskā izklāsta metode, heiristiskā metode, pētnieciskā metode, situāciju analīze, didaktiskās spēles, prātavētra un domu karte, stāstu sacerēšana, grupu darbs.
Tika izveidota anketa un aptaujāti 12 XXXXXXXXskolas sākumskolas skolotāji par viņu viedokli mācību metožu izvēlē radošās darbības prasmju veicināšanai. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,49 €
Work pack Nr. 1362189
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register