Bērna pilnvērtīgai attīstībai ir nepieciešams nodrošināt labvēlīgu un drošu mācību vidi,
kur ikviens bērns var saņemt kvalitatīvu izglītību līdzās saviem vienaudžiem, kā arī saņemt
nepieciešamo atbalstu, ņemot vērā bērna veselības grūtības. Bērnu tiesību aizsardzības likuma
11. pantā definēts “Valsts nodrošina visiem bērniem vienādas tiesības un iespējas iegūt izglītību
atbilstoši katra spējām.” (Bērnu tiesību aizsardzības likums (1999), Rīga).
Visi bērni vēlas būt labi skolēni un cer, ka iemācīsies! Visi bērni sagaida, ka viņus
atbalstīs un novērtēs. Skolotājam ir jānodrošina ikviena skolēna progress un attīstība. Visiem
bērniem ir vienādas iespējas. Vienādas iespējas – nozīmē vienādas iespējas uz veiksmi!
(Nīmante, 2019).
Balstoties uz Izglītības un zinātnes ministrijas izstrādāto dokumentu - Izglītības
attīstības pamatnostādnes 2014, - 2020. gadam: “virsmērķis 2020. gadam ir: Kvalitatīva un
iekļaujoša izglītība, personības attīstībai, cilvēku labklājībai un ilgtspējīgai valsts izaugsmei.”
(Izglītības attīstības pamatnostādnes 2014, - 2020. gadam, 2013, 9)…