Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:759041
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  MĀCĪBU MOTIVĀCIJA –METODES    3
  AUDZINĀŠANAS MOTIVĀCIJA    7
  MOTIVĀCIJAS TEORIJAS    7
  VAJADZĪBU TEORIJA    7
  Maslova vajadzību hierarhija    8
  AUDZINĀŠANAS TEORIJA    9
  VADĪTĀJA (PEDAGOGA) DARBA STILI    13
  SKOLOTĀJU PERSONĪBAS IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    14
  KĀ SKOLA ZAUDĒ SAVU PIEVILCĪGUMU?    15
  MOTIVĒŠANAS PAŅĒMIENI KLASES DARBĀ    15
  STIMULĒŠANAS TEORIJA    17
  Stimulēšanas teorijas būtība    17
  UZVEDĪBAS MODIFIKĀCIJA    18
  TAISNĪGUMA TEORIJA    19
  MĒRĶU IZVIRZĪŠANAS TEORIJA    19
  SKOLĒNU VĒRTĪBAS 21. GADSIMTĀ    21
  Pusaudzim    21
  Jaunietim    22
  SECINĀJUMI    23
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    24
Extract

Mācību procesā viens no svarīgākajiem ceļiem, lai gūtu mācību sasniegumus skolā ir tas, kā skolēni motivēti mācīties.
Motivācija dažkārt ir ceļš uz pedagoģiskiem sasniegumiem. Augsti motivācijas līmeņi un augsti sasnieguma līmeņi tiecas iet roku rokā. Bet motivācija ir arī sava veida pašmērķis, viens no pedagoģijas mērķiem. Dažāda veida intereses un vērtību izpratne ir rezultāts tai skolas izglītībai, kuru mēs cenšamies sekmēt. Tātad motivācijas īpatnība ir tāda, ka tā ir gan mācību mērķis, gan līdzeklis.
Skolā vērojams, ka skolēniem ir samērā zems mācīšanās motivācijas līmenis. Svarīgi ir atrast pareizu pieeju skolēna personības attīstīšanai un pilnveidošanai.
Lai skolēnos veidotu pozitīvu motivāciju mācībām, arī skolotājiem apstākļi uzliek jaunas prasības. Tāpēc svarīgi, lai mācību process iegūtu pozitīvu rezultātu un audzēkņi saprastu, ka zināšanām, ko apgūst stundās, būs reāls pielietojums.
Skolotājiem jāapgūst jaunas mācību metodes, jāpapildina zināšanas, jāveido mācību materiāls mūsdienīgāks.
Motivācija tiek definēta ar “uz mērķi tendētas” uzvedības palīdzību. Tā ir saistīta ar šādas uzvedības spēku un virzienu. Motivācija tiek izmantota, kad cilvēki sagaida, ka ar dažādām darbībām ir iespējams vadīt uz izvirzīto mērķu sasniegšanu un noteikt atlīdzību – tādu, kas apmierinās viņu īpašās vajadzības.
Labi motivēti cilvēki ir ar skaidri nospraustiem mērķiem, viņi zina, kas un kā jādara, lai šos mērķus sasniegtu. Viņi veic nozīmīgus ieguldījumus darbā, skolā, mājās, jo zina, ka viņu pūliņi un centieni nāks par labu gan skolai, ģimenei, gan arī viņiem pašiem.
Motīvs ir iekšējs, rosinošs faktors vai apstāklis, pamudinošs iemesls, kas izraisa noteiktu personības rīcību, būdams pamatā darbībai, rīcībai, kura vērsta uz noteikta mērķa sasniegšanu (Pedagoģisko terminu vārdnīca).
Motivācija – motīvu kopums, kas rosina un pamato skolēnu darbību, rīcību, uzvedību, attieksmes, vajadzības, intereses. Motivācija veidojas dažādu faktoru ietekmē: audzināšanas, skolotāju, klasesbiedru un vienaudžu attieksmes, sekmju, mācību procesa un paša darbības rezultātā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1129747
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register