Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:418102
 
Evaluation:
Published: 27.04.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Skolas izglītības vide    4
  Skolas vide    7
  Fiziskā    7
  Psiholoģiskā    9
  Kocēnu pamatskolas vizītkarte    9
  Klases vizuālais iekārtojums    11
  Mācību vides raksturojums    12
  Nobeigums    15
  Izmantotā literatūra    16
  Pielikums    17
Extract

Mans pirmais un patiešām aizraujošais - pētnieciskais darbs. Es devos uz mācību iestādi, kurā pavadīju savus pamatskolas gadus, vēroju mācību vidi, mācību vides iekārtojumu.
Sava darba pirmajās lappusēs es aprakstu kādai ir jābūt ideālai mācību videi skolā, klasē. Esmu izveidojusi vizītkarti Kocēnu pamatskolai, kuru vēl dēvē par Apsīšu Jēkaba pamatskolu, jo ir tās dibinātājs un viens no pirmajiem skolotājiem, kas tajā ir strādājis.
Skolas ēka no sākuma ir atradusies Mellumos, bet vēlāk tā jau pārceļas uz jaunām telpām Kokmuižas barona pilī.
Savā darbā cenšos aprakstīt mācību vides iekārtojumu, mācību materiālu, kas tiek izmantots mācību procesā, kā arī par skolēnu un skolotāju darbu stundās. Pielikumā esmu izveidojusi anketu, kuru aizpildīja 9. klases audzēkņi, kā arī skolas bukletiņš un vairāk informācijas par projektiem, kuros Kocēnu pamatskola ir iesaistījusies.

Skolas izglītības vide
“Skolas uzdevums – mācot un audzinot nodrošināt personības veidošanos to vērtību apguvē, kādas prasa attiecīgā laikmeta kultūras līmenis.
Skolas mērķis – cilvēka dzīves mērķa (ideāla) piepildīšana.
Skolas nozīme – kultūras līmeņa pacelšana visā tautā un valstī
/Jūlijs Aleksandrs Students/

Skola ir īpašā vieta, kas skolēnus iesaista mijattiecībās ar sevi, ģimeni, skolas saimi, tuvāko sabiedrību, globālo sabiedrību, planētu, kosmosu........

“Nav recepšu un likumu vienīgā, efektīvā vides modeļa veidošanai, un tāpat arī nav recepšu efektīvai skolotāja un skolēna mijiedarbībai, kas būtu vienlīdz pieņemams visiem skolotājiem un skolēniem, bet neapstrīdami skaidrs ir tas, ka klases videi ir jābūt atvērtai, dinamiskai un nepārtrauktā attīstībā esošai sistēmai, kas pieļauj vienlaikus vairāku patiesību pastāvēšanu. Videi ir jābūt pašorganizējošai sistēmai, kas nodrošina visu – gan kognitīvās, gan afektīvās un psihomotorās jomas attīstību, videi jāveicina katra procesa dalībnieka autonomiju, kurā bērns tiek uztverts kā vērtība.’’(Dz. Iliško)…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register