Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:933513
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    2
2.  Teorētiskā daļa    3
2.1.  Mācīšanās    3
2.2.  Mācīšanās stilu noteikšana    5
2.3.  Studentu tipi    8
2.4  Mācīšanās stili    11
3.  Praktiskā daļa    14
  Nobeigums    17
  Izmantotās literatūras saraksts    18
Extract

Mācīšanās ir sociāls, mērķtiecīgs, speciāli bagātināts, relatīvi noturīgs un autentiski orientēts darbības process, pieredzes bagātināšana, personisko īpašību attīstība, un mērķtiecīgi organizēta darbība cilvēka individuālās pieredzes apguvei, uz kuras pamata vienlaicīgi attīstās izziņas spējas un attieksme. Mācīšanās aptver izmaiņas, bet ne katras izmaiņas fakts ir kvalificējams mācīšanās kontekstā – mācīšanās ir relatīvi pastāvīgas, ar pieredzi saistītas izmaiņas.
Izziņas procesi ir uztvere, uzmanība, domāšana, atmiņa un iztēle, kas attīstās ārējo faktoru ietekmē,1 taču mācīšanās jēdziens aptver komponentus, kas nav kvalificējami kā izziņa – emocijas, motīvi, interese, vajadzības.
Mācīšanās ir izziņas veids, kas saglabā kopējās īpašības ar zinātnisko un praktisko izziņu, bet atšķirības nosaka mācīšanās un izglītības iegūšanas mērķis, mācību iestādes specifika.2
Mācīšanās notiek, izmantojot divas stratēģijas:
1. jauniegūtais tiek pielāgots iepriekš zināmajām (asimilācija) – jaunas idejas pārvērš tādās, kas iederas līdzšinējā pieredzē
2. cilvēks pielāgo savu pieredzi jauniegūtajam (akomodācija) – rodas kvalitatīvas
izmaiņas.
Jaunu zināšanu produktīvā apguvē asimilācija un akomodācija notiek vienlaicīgi.
Mācīšanās ir cikliska darbība, kas sevī ietver sekojošus neiztrūkstošus posmus:
sagatavošanās (ievirze)
informācijas uztvere
nostiprināšana
apkopojums
Mācoties vienlaicīgi attīstās izziņas spējas un attieksmes. Mācīšanās vienmēr notiek noteiktā sociālā vidē, kurā valdošās attiecības ietekmē mācīšanās rezultātus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register