Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:778992
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Marijas Montesori dzīves gājums un tās audzināšanas sistēmas aktualitāte mūsdienās    4
2.  Marijas Montesori alternatīvā audzināšanas sistēma    7
2.1.  Alternatīvā pedagoģija    7
2.2.  Marijas Montesori didaktiskās sistēmas pamatprincipi    7
2.3.  Sociālā audzināšana    9
3.  Audzinātājs bērna audzināšanā pēc Marijas Montesori metodes    11
3.1.  Marijas Montesori materiāls    12
3.2.  Vide Marijas Montesori pedagoģijā    14
  NOBEIGUMS    16
  LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    18
Extract

NOBEIGUMS
Pētījuma mērķis tika sasniegts un uzdevumi tika izpildīti. Marijas Montesori audzināšanas sistēma ir aktuāla līdz pat mūsdienām, jo tajā ir ietvertas bērna attīstību veicinošas metodes un pamatprincipi. Audzinot bērnu, tiek ņemtas vērā viņa vajadzības, vecumposmu īpatnības, kā arī tiek nodrošināta vide, kurā bērns var pats sevi attīstīt. Audzinātāju attieksme ļauj bērniem kļūt patstāvīgākiem, just piederību sabiedrībai un pats galvenais, justies mīlētiem.
Secinājumi:
1. M. Montesori metode pašlaik ir viena no visvairāk izplatītākajām bērnu mācīšanas metodēm visā pasaulē. Šī metode ir noderīga visiem - gan veseliem, gan bērniem ar veselības vai attīstības problēmām, mācību traucējumiem, hiperaktivitāti, uzmanības deficītu vai autismu.
2. M. Montesori metode balstās uz četriem pamatprincipiem: individualitātes, brīvības, absorbējošā gara un ārējo jūtu veidošanas principa.
3. Brīvības princips ir dzīve sabiedrībā, drošībā, kuru bērns apzina kā piederību sabiedrībai. Bērna brīvība ir viņa aktivitāte viņa paša īpaši stingri noteiktā vietā.
4. Sensiblie periodi ir bērna gatavības mācīties periodi, kad bērns jūt sevī motivāciju kādam noteiktam macību darbam. Un šim darbam viņš spēj nodoties pilnīgi – šajā darbībā viņš ir nenogurstošs un nenovirzāms, kamēr sasniedz vajadzīgo.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1376578
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register