Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:960300
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mikro vides analīze    5
  Konkurenti    5
  Piegādātāji    6
  Starpnieki    6
  Patērētāji    7
2.  Makro vides analīze    8
  Ģeogrāfiskā situācija    9
  Politiskā situācija    9
  Ekonomiskā situācija    9
  Kultūra un sociālā vide    10
3.  Nozares analīze    11
4.  Konkurences analīze    16
  GENERAL ELECTRIC modelis    16
  Portera 5 spēku modelis    18
  Pakalpojumu salīdzināšana ar konkurentiem    19
5.  Tirgus ietilpības novērtēšana    22
SVID analīze    23
7.  Segmentēšana    26
  Grupējumu metode pēc vienām un tām pašām pazīmēm    6
  Daudzdimensiju statistiskās analīzes metode    26
8.  Tirgus aptveršana    27
9.  Uzņēmuma ‘’Veiksmes atslēga"    29
10.  Pircēju rīcības modulis    29
11.  Uzņēmuma mērķi, misija un stratēģija    32
12.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    33
13.  Secinājumi un priekšlikumi    36
14.  Izmantojamās literatūras un avotu saraksts    38
Extract

SIA ‘’KING HOTEL’’ nodarbojās ar viesnīcu pakalpojumiem. Mūsu uzņēmums atrodas Ventspilī.
Mūsdienās ir ļoti liela konkurence un, lai uzņēmums veiksmīgi darbotos tirgū un nestu peļņu ir nepieciešama uzņēmuma mārketinga un citu ekonomisko rādītāju izpēte. Nepieciešams veikt mārketinga pasākumus, kuri pēta patērētāju vajadzības un kā tās apmierināt.
Mārketings ir cieši saistīts ar uzņēmuma vadību, attīstību, to izmanto, lai elastīgi reaģētu uz izmaiņām apkārtējā vidē un uzņēmumā. Mārketings veicina produkcijas noietu un palielina potenciālos klientus, līdz ar to palielinās peļņa.
Viesnīcu biznesā lielu lomu spēlē personāls. Personālam ir jābūt komunikablam un tam ir jābūt izglītotam šajā jomā. Jo šajā biznesā prestižu veido gan viesnīcas izskats un piedāvātie pakalpojumi, gan personāla profesionalitāte. Viesnīcas prestižs bieži vien piesaista daudzus klientus un līdz ar to palīdz paplašināt tirgus daļu.
Mārketinga izmaksas ir diezgan lielas, bet tas atmaksājās, jo mārketinga izdevumi sastāda diezgan lielu daļu no pakalpojumu vērtības. Mārketinga darbības var palielināt jebkura produkta vērtību, nosakot pircēju loku, viņu vēlmes un vajadzības, radot īstu produktu par īsto cenu.

1. Mikro vides analīze

Mikro vidi veido:
• Konkurenti
• Piegādātāji
• Starpnieki
• Pircēji, patērētāji, (klienti)
• Konkurenti:
Konkurence ir neatkarīgu pircēju un pārdevēju savstarpēja sacensība, cīņa tirgū par labākām pirkšanas un pārdošanas iespējām, lielāku peļņu.
No organizāciju ietekmējošiem ārējas vides apstākļu teorijas viedokļa, konkurenci nav objektīvi reducēt uz tikai konkurējošiem uzņēmumiem. Šajā gadījumā konkurence ir jāsāk skatīties jau no paša patērētāja lēmuma pieņemšanas brīža, kad vispārēju jautājumu apspriešana. Bet no otras puses, tieši uz šo momentu darbojas profesionāli cilvēki (pārdevējs jeb menedžeris), kuru pienākums ir pastāvīgi uzturēt kontaktus ar klientiem, konsultēt specifiskos jautājumos (galvenokārt saistītos ar pārdodamo produktu). Patlaban pārdošanas teorija ir tik tālu attīstījusies, ka profesionāļi savos jautājumos pārzin šos lēmuma pieņemšanas aspektus un spēj pietiekoši objektīvi un pārliecinoši darboties ar klientu.
Šajā viesnīcas biznesā ir aptuveni 350 konkurējošu uzņēmumu. Priekš tik nelielas valsts, kā Latvija, tāds viesnīcu daudzums ir diezgan liels, jo Latvijā tūrisms nav pārāk attīstīts it sevišķi lauku tūrisms. Ir jāņem arī vērā, ka vidējais latvieša ienākums ir diezgan zems. Lielākā daļa visu viesnīcu (aptuveni 79 %) atrodas pilsētās un pārējā daļa ir laukos vai ceļa nomalēs. Pēc iestāšanās Eiropas Savienībā tūrisms Latvijā attīstīsies, jo mēs atrodamies ļoti izdevīgā ģeogrāfiskā stāvoklī. Tiek prognozēts, ka strauji attīstīsies lauku tūrisms. Mēs nolēmām būvēt savu viesnīcu Ventspilī, jo konkurence šajā reģionā ir diezgan zema. Ventspilī ir tikai sešas mītņu vietas, kaut gan pilsēta strauji attīstās un to jau var pieskaitīt pie kūrortpilsētām. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register