Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:420671
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.11.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Mārketinga vide kultūras iestādē    5
1.1.  Mārketinga iekšējās vides struktūra, to veidojošie faktori    6
1.2.  Mārketinga ārējas vides struktūra, to veidojošie faktori    7
1.3.  Mārketinga pamatprincipi    8
2.  JPPA “Kultūra” iestādes mārketinga darbības analīze    10
2.1.  Kultūras pakalpojuma apraksts    10
2.2.  Iekšējās mārketinga vides izvērtējums (analīze)    12
2.3.  Ārējās mārketinga vides izvērtējums (analīze)    13
2.4.  SVID/ PEST/(analīze)    14
3.  JPPA „Kultūra” rīkoto pasākumu pētījums    17
3.1.  Pasākumu norises un organizēšanas darbības plāns    21
3.2.  Pasākumu izvērtējums    23
4.  JPPA „Kultūra” mārketinga pasākumu kompleksu darbības uzlabošana    24
  Secinājumi    25
  Priekšlikumi    26
  Izmantotā literatūra un avoti    27
  Pielikumi    29
Extract

Secinājumi
1. No teorētisko avotu analīzes secināts, ka jebkurai organizācijai, neatkarīgi no nozares, kurā tā darbojas, savu darbību būtu jābalsta uz iepriekš izstrādātas stratēģijas, kura ietver misiju, vīziju un stratēģiskos mērķus. Lai šo stratēģiju varētu īstenot, ir jāizvirza pārbaudāmi mērķi un stratēģija ir jāveido balstoties uz valstī izstrādātām vadlīnijām, ilgtermiņa plāniem, kā arī iedzīvotāju sniegtajiem viedokļiem un attiecīgās nozares pašreizējo situāciju.
2. JPPA „Kultūra” kolektīvs ir draudzīgs un komunikabls, kas veicina labu sadarbību starp kolēģiem. Darbinieki veiksmīgi spēj sadalīt darba pienākumus, neskatoties uz to, ka vienlaicīgi norisinās vairāku pasākumu organizēšana dažādu to attīstības posmos, un vēl ikdienas nodarbības pašdarbības kolektīviem. Aģentūras pasākumiem ir augta kvalitāte un iedzīvotāji labprāt tos apmeklē, bet pēc pasākuma ir ļoti grūti atrast atsauces, apmeklētāju domas un ieteikumus.
3. Pēc darba ietvaros veiktās iedzīvotāju aptaujas, secināts, ka Jelgavas iedzīvotāji izrāda vēlmi pēc jauniem un vēl nebijušiem kultūras pasākumiem un aktivitātēm.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register