Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:730651
 
Evaluation:
Published: 28.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Darbība mārketinga jomā    4
1.1.  Mārketinga būtība    4
1.2.  Mārketinga mērķi    6
1.3.  Mārketinga darbības koncepcija    7
1.4.  Mārketinga vide    8
2.  Uzņēmuma “Pols- Polaks” mārketinga darbība    10
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    10
2.2.  Uzņēmuma piegādātāji un patērētāji    11
2.3.  Tirgus analīze    12
2.4.  Ārējās vides iespēju un draudu ietekme uz uzņēmumu    13
2.5.  SVID analīze    17
  Secinājumi    18
  Izmantotā literatūra    19
Extract

IEVADS

Mārketings ir viens no nepieciešamajiem pasākumiem uzņēmuma efektīvai, konkurētspējīgai darbībai. Saasinoties konkurencei, attīstoties sortimenta daudzveidībai un patērētāju prasībām pēc kvalitatīvām precēm un pakalpojumiem, aizvien vairāk uzņēmumu Latvijā izjūt nepieciešamību pēc zinātniski pamatotas un stingri nospraustas mārketinga koncepcijas.
Mārketings ir uzņēmējdarbība, kas efektīvi un produktīvi veicina apmaiņu, kuras mērķis ir klienta vēlmju un vajadzību apmierināšana, produktu izplatot, virzot tirgū un nosakot tam cenu.
Mana kursa darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma “Pols- Polaks” pozīcijas tirgū, novērtēt šī uzņēmuma preču līmeni un vērtību, izanalizējot draudus un iespējas, kā arī sniegts secinājumus par uzņēmuma stāvokļa uzlabošanu. Apskatot iespējas un draudus, dabūju saskarties ar dažādām problēmām, kas galvenokārt saistās ar informācijas ieguvi.
Kursa darbā ir izpētīta nozares specifika, noteikti draudi un iespējas, stiprās un vājās puses (SWOFT analīze).
Kursa darbā ir izmantoti dažādi literatūras avoti, uzņēmuma sniegtā informācija, 4 tabulas un 2 shēmas.


1. DARBĪBA MĀRKETINGA JOMĀ
1.1. MĀRKETINGA BŪTĪBA
Vārds “mārketings” latviešu valodā ienācis no angļu valodas- iepirkšanās tirgū un nozīmē tirgus zinība, mācība par tirgu.
Mārketinga pētījumi uzņēmumā ir vajadzīgi, lai varētu izzināt pircēju vēlmes, ko pārdot, kā pārdot, izzināt savus konkurentus, lai varētu savlaicīgi prognozēt cenu izmaiņas, lai uzņēmums strādātu ar peļņu, lai mazinātu zaudējumus, lai uzņēmuma darbību varētu prognozēt jau laikus un novērst krīzi.
Mārketings ir pārdot īsto preci, īstajā laikā, īstajam pircējam. Pirms pārdošanas ir jāizpēta cilvēku vajadzības un pieprasījums, jānosaka cena, jāizvēlas optimālais sadales kanāls.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register