Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:932142
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Analītiskā funkcija   
1.1.  Tirgus izpēte   
1.2.  Patērētāju izpēte   
1.3.  Konkurentu izpēte   
1.4.  Preces pētīšana   
2.  Ražošanas funkcija   
2.1.  Preču sortimenta plānošana   
2.2.  Jaunu produktu izstrāde, attīstība   
3.  Noieta funkcija   
3.1.  Preču sadales organizēšana   
3.2.  Preču politika   
3.3.  Cenu politika   
3.4.  Produkcijas servisa organizācija   
4.  Vadīšanas funkcija   
4.1.  Mārketinga plānošana   
4.2.  Mārketinga kontole   
4.3.  Komunikāciju politika   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
Extract

Ievads
Mārketinga galvenā funkcija ir virzīt un veicināt apmaiņu. Ar mārketinga palīdzību indivīdi un indivīdu grupas iegūst to, kas viņiem vajadzīgs un ko viņi vēlas, veicot apmaiņu ar produktiem ar citiem. Pie tam mārketings nav funkcija, kura ierobežojas ar uz peļņu orientētiem uzņēmumiem; pat tādas institūcijas, kā slimnīcas, skolas, muzeji iesaistās dažās mārketinga formās. Mārketingam var būt dažādas formas: tas var būt funkciju kopums, nodaļa uzņēmuma ietvaros, vadīšanas process, vadīšanas filozofija un sociālais process. [7]
Uzņēmums darbojas ar mārketinga funkcijām, lai realizētu savas stratēģijas. Šīs mārketinga funkcijas ir nepieciešamas, lai apmierinātu pircēju vajadzības, kā arī tās var būt izmantotas kā instrumenti, lai cīnītos ar konkurentiem.
Mūsdienās mārketinga nozīmē uzņēmējdarbībā ir ļoti svarīga. Ja iepriekš par mārketinga nozīmību īpaši netika domāts, tad tagad, pieaugot konkurencei, tirgus blīvumam, par to tiek domāts arvien vairāk. Līdz ar to uzņēmumam ir jāveic mārketinga funkcijas. Visas funkcijas ir savstarpēji saistītas, tāpēc nevar veikt vienu, neveicot citas.
Funkcijas var iedalīt divās grupās – vispārējās un specifiskās.
„Vispārējās funkcijas ir raksturīgas visiem firmas dienestiem. Ir piecas vispārējās funkcijas:
• Plānošanas funkcija;
• Organizācijas funkcija;
• Koordinēšanas funkcija;
• Uzskaites funkcija;
• Kontroles funkcija.” [5,73]
Tas nozīmē, ka šīs funkcijas darbojas visos dienestos, jo tās nosaka saskaņoto un organizētu darbību neatkarībā no darba uzdevumiem .
Specifiskās funkcijas attiecas tikai uz mārketinga dienestu. Tās ir:
1) Tirgus kompleksā izpēte, analīze un prognozēšana;
2) Preču ražošanas un patērēšanas iespēju analīze;
3) Sadales politika;
4) Preču politika;
5) Cenu politika;
6) Komunikāciju politika;
7) Mārketinga dienesta struktūras veidošana. [5,74]
Detalizētāk būtu sadalīt mārketinga funkcijas uz četriem blokiem: analītiskā, ražošanas, noieta un vadīšanas. Līdz ar to referāts tiek sadalīts tieši šādās četrās nodaļās.
Par piemēru ir izvēlēts Latvijā darbojošs mobilo sakaru operātors Tele2, jo Tele2 Latvijā ir viens no vadošajiem reklāmdevējiem, kas nepārtraukti iegulda dažādu mārketinga aktivitāšu organizēšanā. Uzņēmums veic regulārus tirgus pētījumus, jo, kā viņi paši uzsver, ir būtiski noskaidrot - kā tiek uztverts brends, kādas izmaiņas klients vēlētos redzēt sniegto pakalpojumu klāstā u.tml. Šiem parametriem ir jābūt ar veselīgi augošu stabilu dinamiku.
Tele2 filozofija ir piedāvāt augstu kvalitāti par labāko cenu. SIA Tele2 ir Tele2 AB grupas uzņēmums. Tele2 nodrošina mobilos sakarus, datu pārraidi, fiksētos telekomunikāciju un interneta pakalpojumus vairāk nekā 23 miljoniem klientu 11 valstīs. Latvijā Tele2 pakalpojumus lieto vairāk nekā 1.1 miljons klientu jeb puse valsts iedzīvotāju. Latvija bija pirmā valsts, kur Tele2 kļuva par līderi mobilo sakaru tirgū.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register