Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:676321
 
Evaluation:
Published: 12.03.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Mārketings ir visas darbības, kas veicina pakalpojuma pārdošanu. Tā ir klientu vēlmju apmierināšana, nodrošinot viņus ar īsto pakalpojumu par īsto cenu īstajā vietā labāk par konkurentiem [Abizāne, 2003].
Mācību firmas ietvaros darba autores skaistumkopšanas salonam SIA „AFRODĪTE” veica mērķa tirgus izpēti un mārketinga miksa izveidi.
1.1. Mērķa tirgus
SIA „AFRODĪTE” ir noteiktas trīs mērķa grupas:
1. Strādājošas sievietes
2. Strādājoši vīrieši
3. Pensionāri
Mācību firmas autores izvēlējušās šīs trīs mērķa auditorijas, jo uzskata, ka strādājoši cilvēki būs stabilākais ieņēmumu avots, bet pensionāri – laba tālāk ejoša reklāma. Sabile ir maza pilsēta, kur vairums cilvēku viens otru pazīst. Ja pensionāri apmeklēs skaistumkopšanas salonu SIA „AFRODĪTE”, tad ir liela varbūtība, ka viņi par šo salonu pastāstīs citiem pensionāriem vai saviem bērniem un mazbērniem, tādējādi – iespējams, ka viņu paziņas arī nāks izmantot šī salona pakalpojumus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register