Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1.Mārketings veidojas no četru savstarpēji saistītu elementu (cena, prece, vieta, virzīšana tirgu) sistēmas un to darbības atspoguļošanas, kurus izmanto, lai sasniegtu uzņēmuma mārketinga mērķus, ja kāds no šiem elementiem iztrūkst, tad pilnvērtīga uzņēmējdarbība nav iespējama.
2.Produkts var apmierināt cilvēka vajadzības un vēlmes un tiek piedāvāts tirgū ar mērķi saistīt cilvēku uzmanību, aicinot to iegādāties un lietot, no tā, cik vērtīgus produktus uzņēmums spēj piedāvāt saviem klientiem, atkarīgas uzņēmuma peļņas apjoms un sekmīga darbība. Viesu mājas „Dridži” piedāvāto pakalpojumu klāsts ir samērā plašs. „Dridži” galvenais konkurētspējīgais un prioritārais tūrisma produkts, salīdzinot ar konkurentiem, ir āra pirts (kubls), Krāslavas rajonā to piedāvā tikai „Dridžos”.
3.Cena ir svarīgs konkurences līdzeklis, un uzņēmumu mārketinga speciālistam jāatrod tāda cena, kas dotu peļņu, ja cena būs pārāk augsta, pircējs var izvēlēties konkurentu, bet, ja pārāk zema, tad tā var nenosegt izmaksas. Pareizi noteiktai cenai ir būtiska nozīme peļņas gūšanā, jo tā būtiski ietekmē realizāciju. Viesu māja „Dridži” veidojot cenas tūrisma produktiem, izmanto vienlaicīgi visas trīs cenu veidošanas metodes, kuras pamatojas uz izmaksu, pieprasījuma un konkurentu cenu metodēm.
4.Sadales kanāls sastāv no cilvēkiem un firmām, kas iesaistīti preces īpašuma tiesību nodošanas procesā no ražotāja līdz galējam patērētājam. Tieši priekš lauku tūrisma uzņēmumiem vispiemērotākais ir tiešais sadales kanāls (nulles līmeņa kanāls), jo tad uzņēmums var izveidot tiešos kontaktus ar klientiem, saglabāt kontroli pār pārdošanas procesu, kā arī ieņēmumi no produktu pārdošanas būs lielāki. Izmantojot starpnieku pakalpojumus, katrs starpnieks iegūs savu samaksu, kas ir daļa ko kopējas produkta cenas, līdz ar to tūrisma uzņēmuma jāpalielina cena uz produktiem, bet tad klients var atrast piemērotāku cenu par to pašu produktu citā tūrisma uzņēmumā. Tūrisma uzņēmums „Dridži” izmanto nulles līmeņa sadales kanālu, viesu mājas vadītāja pati pārdot tūrisma produktus, klienti rezervē pakalpojumus tieši pie viņas.
…