Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,45 (18%)
Discounted price*:
2,04
Purchase
Add to Wish List
ID number:886703
Author:
Evaluation:
Published: 15.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2014.g. - 2014.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  VEIKALA „MĒBEĻU PASAULE LT” DZĪVES CIKLS    4
  MĒRĶA TIRGUS SEGMENTĀCIJA    5
  POZICIONĒŠANAS STRATĒĢIJA    8
  VEIKALA KONKURĒTSPĒJĪGĀS PRIEKŠROCĪBAS    10
  KLIENTU VIEDOKĻA PĒTIJUMI    12
  SECINĀJUMI    14
  BILIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    15
Extract

SECINĀJUMI
„Mēbeļu pasaule LT” veikals atrodas pieauguma dzīves cikla posmā. Tas ir periods, kad pakāpeniski palielinās realizācijas apjoma pieauguma temps, jo pārdošanas apjomi pieaug. Drīzumā veikals sasniegs maksimālo lielumu, bet pēc tam, līdz ar tirgus piesātināšanos, apgrozījums paliks stabils vai arī sāks samazināt.
Veikala mērķauditorija ir cilvēki ar vidējo un zemo ienākumu līmeni; Rīgas, Jūrmalas un Rīgas rajona iedzīvotāji; ģimenes cilvēki; sievietes; cilvēki vecumā no 25-60 gadiem; izglītotie cilvēki; cilvēki, kuri vērtē komfortu, skaistumu, ģimeni, attīstību un ved stabilu dzīvesveidu.
Veikala mārketinga komunikācijas mērķi var būt sekojoši:
• Uzlabot veikala atpazīstamību;
• Stimulēt pircējus veikt pirkumus.
Lai sasniegt pirmo mērķi tiks izmantoti trīs instrumenti – veikala korporatīvās identitātes uzlabošana, sabiedrisko attiecību programma un reklāmas kampaņa.
Otra mērķa sasniegšanai tiks izmantoti dažādi virzīšanas pasākumi – akcijas, atlaides, dāvanas, dalība izstādēs un izpārdošanas. Šādi pasākumi mudinās pircējus pieņemt lēmumu nekavējoties un izvēlēties tieši doto veikalu.
Svarīgākā veikala atšķirīgā īpašība ir liels mēbeļu sortiments. Sortiments mēbeļu tirdzniecībā ir ļoti svarīgs, jo mēbeles ieņem lielu īpatsvaru patērētāju budžetā un mēbeles kalpo ļoti ilgu laiku, ietekmējot cilvēku garastāvokli un ērtību. Vēl viens svarīgs faktors ir tas, ka veikalā tirgotās „Polialex” ražotās mēbeles ir unikālas (veco laiku stila mēbeles). Tas padara „Mēbeļu pasaule LT” sortimentu atšķirīgu no konkurentiem, jo veikalā var atrast tādas mēbeles, kuru nav citiem mēbeļu tirgotājiem. Nākamā konkurētspējīgā īpašība ir mēbeļu kvalitāte. Kvalitāte spēlē ļoti lielu lomu, jo mēbeles parasti tiek izmantotas katru dienu. Tas viss nodrošina klientu piesaisti ilgtermiņa.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mārketinga kompleksa raksturojums”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/886703

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register