Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:701321
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  SIA „APARTS” mārketinga vides analīze    8
1.1.  Iekšējās vides raksturojums    8
1.1.1.  Kompānijas vēsture    8
1.1.2.  SIA „APARTS” resursi    9
1.1.3.  SIA „APARTS” tirgus daļa un pārdošanas pieaugums    10
1.1.4.  SIA „APARTS” piedāvāto produktu apraksts    11
1.2.  Ārējās vides analīze    12
1.2.1.  Makrovides faktori    12
1.2.2.  Pieprasījums    19
1.2.3.  Konkurence    25
1.2.4.  Piegādātāji    26
1.2.5.  Kontaktauditorijas    27
1.3.  Situācijas analīze (SVID)    28
2.  SIA „APARTS” mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    31
2.1.  Mārketinga mērķi    31
2.2.  Primārās mārketinga stratēģijas    32
2.2.1.  Tirgus aptveršanas stratēģija    32
2.2.2.  Konkurējošas pozīcijas stratēģija    32
2.2.3.  Produkta dzīves cikla stratēģija    33
2.3.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    34
2.3.1.  Mērķa grupa    34
2.3.2.  SIA „APARTS” pozīcija tirgū    35
2.3.3.  Mārketinga kompleksa stratēģija    36
2.4.  Mārketinga komunikāciju stratēģijas    37
3.  SIA „APARTS” mārketinga komunikāciju programma    39
3.1.  SIA „APARTS” korporatīvais tēls    39
3.2.  Sabiedriskas attiecības    40
3.3.  Pārdošanas veicināšanas    41
3.4.  Tiešais mārketings    42
3.5.  Reklāmas plāns    42
3.5.1.  Reklāmas veida, mērķi, objekti    43
3.5.2.  Teksta stratēģija un taktika    46
3.5.3.  Mēdiju stratēģija un taktika; mēdiju plāns    47
3.5.4.  Mēdiju plāns    48
3.6.  Mārketinga komunikāciju budžets    49
  Secinājumi un priekšlikumi    51
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    54
Extract

Līdz ar iestāšanos Eiropas Savienība, parādījās jaunas prasības. Viena no tam ir noteiktas akcīzes nodokļa minimālas likmes. Vairums degvielas tirgotāji pēc akcīzes nodokļa likmes palielināšanas paaugstinājuši degvielas cenas.
Bet varbūt ir arī citas iemesli, kāpēc tā ir notikusi. Ir zināms, kā naftas cenas strauji kap arī pasaules tirgu, pēdējo piecu gadu laikā naftas cenas pasaulē kāpušas aptuveni piecas reizes.
Latvijā šobrīd ir stājusies tāda situācija, kad nedēļas laika degvielas cenas mainās. Daži uzskata, kā tas ir konkurentu triks, kad divi tirgotāji, cīnoties par klientu, strauji samazina cenas īsā laika periodā. Lai risinātu šo situāciju ir iejaukusies valdība. Pēc veiktas pētījuma konkurences padome nāca klajā ar ziņojumu, kā netika konstatēti konkurences pārkāpumi degvielas tirgū.
Tomēr fakts ir tāds, ka Latvijas tirgu degvielas tirgotājiem ir dažādas cenas, kaut ir zināms, ka visu degvielu iepērk viena un tā paša vieta. Autoram šķita šī situācija interesanta, tāpēc kvalifikācijas darba rakstīšanai tika izvēlēts viens no naftas tirgotājiem SIA „APARTS”.
Neskatoties uz to, ka cenas uz degvielu paaugstinājās, daudzi cilvēki savelk jostas un tomēr brauc, kā braukusi. Degviela ir plaša patēriņa prece, bez tā mūsdienu nevar iedomāties. Katra pilsēta un ciemata ir degvielas uzpildes stacijas (DUS). Lielajos pilsētas tie ir gandrīz katra rajona.
Viens no lielākajiem naftas tirgotājiem ir SIA „APARTS”, kurai pieder degvielas uzpildes stacijas „DINAZ”. Kompānijai pieder 27 DUS, kuri atrodas Latvijas lielākajos pilsētas. Uzņēmums veic savu darbību jau vairāk kā 10 gadus, un ieņem labu pozīciju Latvijas tirgu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register