Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:900404
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Mārketinga komunikācijas sistēmas pielietojuma teorētiskais pamatojums    5
1.1.  Mārketinga komunikācijas stratēģija    6
1.2.  Mārketinga komunikācijas sistēmas elementi    7
2.  Mārketinga komunikācijas sistēmas pielietojums uzņēmumā SIA „Paus Konsults”    19
2.1.  SIA „Paus Konsults” darbības raksturojums    19
2.2.  Komunikācijas specifika parādu piedziņas procesā    25
2.3.  SIA „Paus Konsults” komunikācija ar klientu    27
2.4.  SIA Paus Konsults darbība komunikācijā ar debitoru    31
3.  SIA „Paus Konsults” mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespēju izvērtējums    37
3.1.  Mārketinga komunikāciju mērķu sistēma    45
  Anketas rezultāti    49
  Secinājumi un priekšlikumi    53
  Izmantotā literatūra    55
  Izmantotie interneta resursi    55
Extract

Latvijā arvien straujāk attīstās uzņēmējdarbība, ar katru gadu palielinās dažāda lieluma uzņēmēju un uzņēmumu skaits. Jaunie uzņēmēji parasti ir orientēti uz noteiktu peļņas gūšanu, aizmirstot pienācīgu uzmanību veltīt izmaksām, kā arī apgrozāmo līdzekļu rentabilitātei, no kurām lielā mērā ir atkarīgs tas, cik liela būs gūtā peļņa. Svarīgi ir arī tas, lai uzņēmuma darbības rentabilitāte būtu augsta, kas ļauj uzņēmumam attīstīties un pilnveidoties.
Pēc autora domām, arī tik pretrunīgā darbības sfērā kā parādu piedziņa, ir nepieciešamas mārketinga aktivitātes, lai uzņēmums būtu atpazīstams, lai tam piešķirtu nepieciešamo, vēlamo noskaņu. Šajā kvalifikācijas darbā, autors vēlas paraudzīties un parādu piedziņas jeb inkasso darbības sfēru, mazliet no cita skatpunkta un akcentēt uzņēmuma „Paus Konsults” iespējas reklāmas un mārketinga jomā.
Pēdējos gados, kad ļoti strauji pieaug izsniegto kredītu apjomi un vispār pakalpojumi, kuru pamatā ir pēcapmaksa, arvien aktuālāks kļūst jautājums par parādu atgūšanu. Tas rada situāciju, kad uzņēmumam ir jāpieņem lēmums, vai šīs lietas kārtot pašam, vai arī uzticēt piedziņu profesionālām kompānijām, kas ar to nodarbojas. [18]
Parādu piedziņa ir salīdzinoši jauns uzņēmējdarbības veids jeb pakalpojums, ko piedāvā arī SIA „Paus Konsults”. Parādu piedziņa sāka veidoties vienlaikus ar Latvijas neatkarības atgūšanu. Tajā laikā gan parādu piedziņā piekopa pavisam citas metodes nekā šodien. 90. gadu sākumā ļoti pārliecinošu līdera pozīciju ieņēma tā saucamie „reketieri”, kuri izmantoja nelikumīgas metodes un pieprasīja par šo pakalpojumu ļoti lielu procentu no atgūtās summas. Šodien parādu piedziņa ir diezgan krasi mainījusies, ko lielā mērā noteica valsts likumdošana. Parādu piedziņas darbības pamatojums balstās uz to, ka liela daļa darījumu tiek sniegti uz pēcapmaksu, kas neapšaubāmi nozīmē, ka daļa klientu laikā nemaksā vai mēģina nemaksāt vispār. Tas attiecīgi dod iespēju šajā procesā iesaistīties arī parādu piedzinējiem. Pasaules prakse rāda, ka globālajos apstākļos efektīva ir tieši darba dalīšana, tas nozīmē - koncentrēties uz sava pamata biznesu un izmantot ārpakalpojumu.
Šodien parādu piedziņas metodes ir kļuvušas daudz civilizētākas. Tagad, lai panāktu parādu savlaicīgu nomaksu, parādu piedziņas uzņēmumi izmanto mūsdienīgas un pietiekoši efektīvas metodes: kompromisu meklēšana, informēšana par saistību nepildīšanas sekām, kas paredzētas Latvijas Republikas likumdošanā utt. Pirmās „civilizētās” parādu piedziņas kompānijas Latvijā parādījās tikai deviņdesmito gadu vidū, kad Latvijā ienāca mobilo telefonu operatori, kā arī citas ārzemju kompānijas, kurām bija svarīgi cīnīties ar debitoriem, taču ne tādā veidā, kā tas Latvijā tika darīts līdz šim. Arī SIA „Paus Konsults” ienāca tirgū 1997. gadā un darbojas tirgū jau 11 gadus, izmantojot ilggadējo pieredzi un pārbaudītas, civilizētas parādu piedziņas metodes.
Saprotams, ka Latvijas tirgum ir zināmas bailes no jaunā. Uzņēmēji, kuri līdz šim bija mēģinājuši tikt ar saviem parādniekiem galā paši, neredz jēgu mainīt ierasto lietu kārtību un izmantot šāda veida juridiskos pakalpojumus. Uzņēmumam ir jākoncentrē savi resursi pamatdarbības virzienā un atsevišķas uzņēmuma funkcijas, piemēram, parādu piedziņa, jācenšas uzticēt attiecīgās jomas profesionāļiem. Koncentrēšanās uz savu pamata biznesu ļauj sasniegt labākus rezultātus, ietaupot laiku un naudu. Ja tiktu panākta šāda lietu izpratne uzņēmēju starpā, parādu piedziņas tirgus būtu stabils, prognozējams un, protams, arī ātrāk attīstītos. Svarīga darbības stratēģija.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register