Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Mārketinga komunikāciju attīstības projekts-
Mārketinga komunikāciju attīstības projekts
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 5 | |
KOPSAVILKUMS | 6 | |
1. | SIA “ XXX” VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS | 7 |
1.1. | SIA “ XXX” darbības apraksts | 7 |
1.2. | Nozare, īss tās raksturojums | 7 |
1.3. | Vadība, personāls un organizatoriskā shēma | 8 |
1.4. | Produkta apraksts | 8 |
1.5. | Stratēģija un mērķi | 9 |
2. | TIRGUS IZPĒTE UN ANALĪZE | 11 |
2.1. | Mērķa tirgus analīze | 11 |
2.2. | Konkurentu analīze | 11 |
3. | SIA „XXX” SVID analīze | 13 |
4. | MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU ATTĪSTĪBAS PROJEKTS | 15 |
4.1. | Projekta mērķis, uzdevumi un projekta pamatojums | 15 |
4.2. | Projekta īstenošanas posmi | 15 |
4.3. | Projekta realizācija | 16 |
4.3.1. | Produkta pārdošanas veicināšana | 16 |
4.3.2. | Reklāma | 17 |
4.4. | Projekta risku novērtējums un analīze | 18 |
4.5. | Projekta īstenošanai nepieciešamie resursi | 18 |
4.6. | Projekta izmaksas | 20 |
4.7. | Projekta finansēšanas plāns | 21 |
5. | SIA „XXX” MĀRKETINGA PLĀNS | 23 |
5.1. | Produktu pozicionēšana | 23 |
5.2. | Produktu izplatīšana | 24 |
5.3. | Produktu cena | 24 |
6. | PROJEKTA FINANSIĀLAIS PASKAIDROJUMS UN PAMATOJUMS | 25 |
6.1. | Aprēķinos izmantotie pieņēmumi, pamatojumi | 25 |
6.2. | Finanšu aprēķini, dati | 25 |
6.3. | Projekta efektivitātes analīze | 26 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 27 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 28 |
Patreizējā tirgus situācijā, kad strauji mainās uzņēmējdarbības vide, mārketinga loma uzņēmumos palielinās. Lai uzņēmums varētu sekmīgi darboties tirgū, tā darbam ir jābūt labi organizētam. Pateicoties mārketingam uzņēmums noskaidro klientu vajadzības un savu darbību plāno tā, lai tiktu apmierinātas šīs vajadzības. Mārketinga pamatā ir klientu vēlmju apmierināšana, nodrošinot viņus ar īsto produktu par īsto cenu, pārdodot to īstajā vietā, nodrošinot ar īsto informāciju un darot to labāk par konkurentiem. Mārketinga plānošana sniedz priekšrocību konkurences apstākļos pret tiem uzņēmumiem, kuriem šī plānošana ir vāji attīstīta, vai vispār nenotiek. Mūsdienu mārketinga būtība tā ir uzņēmējdarbība, kas pārvērš pircēja vajadzības uzņēmuma ienākumos. Viens no galvenajiem mārketinga uzdevumiem ir izveidot komunikāciju – saskarsmi ar klientiem. Tas nodrošina produktu un paša uzņēmuma prezentēšanu auditorijai ar mērķi veidot un sekmēt dialogu ar patērētāju, lai stimulētu pārdošanu. Līdz ar to mārketingam un mārketinga komunikācijām ir liela nozīme mūsdienu konkurences un pircēju maksātspējas samazināšanās apstākļos.
Studiju projekta mērķis ir izstrādāt mārketinga komunikāciju plānu SIA „XXX”.
Lai tiktu sasniegts izvirzītais mērķis, ir jāveic sekojoši uzdevumi:
Iepazīties ar SIA „XXX” darbību – uzņēmuma organizatorisko struktūru, produktu, stratēģiju;
Veikt produkta un tirgus analīzi, lai izstrādātu mārketinga komunikāciju plānu;
Apzināt iespējamos riskus un to mazināšanas iespējas, lai paredzētu iespējamās problēmas;
Izstrādāt mārketinga komunikāciju plānu SIA „XXX”, lai veicinātu produktu noietu tirgū.
Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus, balstoties uz iegūtās informācijas analīzi.
Tā kā SIA „XXX” veikalu tīkls ir vairākos rajonos, studiju projektā tiks apskatīts Jēkabpils tirgus.
Studiju darbā tiks izmantotas tādas pētījuma metodes, kā salīdzināšana un mārketinga analīzes metode SVID, finansu rādītāju analīze. …
Studiju projekts studiju priekšmetā Uzņēmuma ekonomikas plānošana. Darbā ir izstrādāts mārketinga komunikāciju attīstības projekts, veikta tirgus izpēte un analīze, izstrādāts mārketinga plāns, veikti projekta finansiālie aprēķini.
- Mārketinga komunikāciju attīstības projekts
-
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Stendera ziepju fabrika" ražotajai vannas kosmētikai
Research Papers55 Marketing, Advertising, Business, Management
-
Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas priekšnosacījums
Research Papers55 Business, Tourism, Traveling, Marketing, Advertising
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Viesu nama "B" mārketinga plāna izstrādes projekts - darbības pilnveidošanas priekšnosacījums
Research Papers for university55
-
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Stendera ziepju fabrika" ražotajai vannas kosmētikai
Research Papers for university55
-
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Lāči"
Research Papers for university18
Evaluated! -
Mārketinga komunikāciju plāns tipogrāfijas “S&G” ražotajiem reklāmas materiāliem
Research Papers for university27
Evaluated! -
Mārketinga komunikāciju kompleksa novērtējums uzņēmumā
Research Papers for university18