Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:668509
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Situācija    4
1.1.  Kompānij    4
1.2.  Produkts    4
1.3.  Stiprās un vājās puses    6
1.4.  Tirgus    7
1.5.  Konkurenti    7
2.  Mērķa tirgus    10
3.  Mērķi    11
4.  Stratēģija    12
5.  Taktika    12
5.1.  Korporatīvā identitāte    13
5.2.  Sabiedriskās attiecības    14
5.3.  Sponsorēšana    15
5.4.  Izstādes    16
5.5.  pārdošanas veicināšana    17
5.6.  Tiešā pārdošana    17
6.  Komunikāciju budžets    19
  Secinājumi    20
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    21
Extract

Ievads
Latvijā ir ļoti senas maizes ražošanas tradīcijas. Latvietim maize ir ne tikai rupjmaizes un baltmaizes klaipiņš; latviešu tautai tā ir arī ēdiena simbols. Ar vārdiem ”dienišķā maize” saprotam tos pārtikas produktus, bez kuriem mēs vienkārši neizdzīvotu. Apbrīnojami, ka katru dienu ēdam maizi, bet tā nekad mums neapnīk, jo maize ir visiecienītākā un visierastākā ēdamlieta.
Katra uzņēmēja galvenais uzdevums ir plānveida biznesa attīstība. Tā pamatā ir preču un pakalpojumu noieta apjoma palielināšana. Ceļā uz panākumiem liela nozīme ir vizuālajam izskatam. Katra detaļa – veidlapa vai iepakojums – apliecina cieņu pret patērētāju, partneri, valsts institūciju.
Mana darba mērķis bija izstrādāt mārketinga komunikāciju plānu SIA "S&G" piedāvātajiem reklāmas materiāliem, kā rezultātā izveidot pasākumu kompleksu, kuru uzņēmums varētu izmantot, lai palielinātu klientu skaitu, palielināt pārdošanas apjomus kā paziņot par savu uzņēmumu potenciālajiem klientiem.
Laikā, kad ir tik ļoti daudz uzņēmumu, kas nodarbojas ar vienādu vai līdzīgu produktu ražošanu un pakalpojumu sniegšanu, katram uzņēmumam ir svarīgi būt pamanītam un patērētāju apziņā ieņemt lielāko vietu, lai nākamajā reizē, kad parādīsies vajadzība pēc kādas preces vai pakalpojuma, patērētājs atcerētos tieši jūsu uzņēmumu. Tādēļ ļoti nozīmīgi ir komunicēt ne tikai ar jau esošajiem klientiem, bet arī ar potenciālajiem.
Lai sasniegtu kursa darbā izvirzīto mērķi, tiks veikti sekojoši uzdevumi:
• iepazīšanās ar uzņēmumu un tā ražotajiem reklāmas materiāliem;
• produkta stipro un vājo pušu noteikšana;
• tirgus aplūkošana;
• konkurentu noteikšana;
• SIA „Lāči” mērķtirgus noteikšana;
• uzņēmuma mārketinga, mārketinga komunikāciju mērķu noteikšana;
• stratēģijas un taktikas noteikšana.







1. Situācija
1.1. Kompānijas apraksts
"Lāču" maizes ceptuve dibināta 1993.gadā. Šo gadu laikā tā no mazas privātas ceptuves ar dažiem darbiniekiem izaugusi par vidēju uzņēmumu, kurā strādā 200 darbinieki. "Lāču" pamatnodarbošanās ir maizes cepšana. Uzņēmumam ir konditorejas ražotne. "Lāči" nodarbojas arī ar tirdzniecību un lopkopību. Pavisam 70% no uzņēmuma apgrozījuma veido tieši maizes produkcija. Maize tiek piegādāta gan Rīgas veikaliem, gan visiem Latvijas rajonu lielākajiem veikaliem, kā arī tiek eksportēta uz ārzemēm.
Dienā "Lāču" maizes ceptuve izcep vidēji sešas tonnas maizes. Maizes cepšanas uzņēmuma neto apgrozījums 2005. gadā sasniedza 1 911 131 latu, kas ir par 36,4% vairāk, salīdzinot ar "Lāču" neto apgrozījumu 2004.gadā, kad tas bija 1 400 751 miljoni latu[6].

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register