Darba tēma – A/s „Hansabanka” Zelta kredītkarte – izvēlēta, jo uzņēmums ir viens no veiksmīgākajiem Latvijā banku sektorā, un neatņemama veiksmes pamata sastāvdaļa ir prasmīga mārketinga komunikāciju līdzekļu izmantošana, bet Zelta kredītkarte ir jauns bankas pakalpojums, kas sasniedzis augšanas dzīves cikla sākuma stadiju, un tam nepieciešams nostiprināt pozīciju tirgū, kas ir par pamatu izaicinājumam radīt mārketinga komunikāciju plānu, kas būtu efektīvs tās nostiprināšanai.
Darba mērķis ir izveidot mārketinga komunikāciju plānu A/s “Hansabanka” Zelta kredītkartei.
Veicamie uzdevumi mērķa sasniegšanai ir iepazīties ar kompāniju, produktu, analizēt tirgus situāciju, veikt SWOT analīzi, noteikt mērķa tirgu, izvirzīt mērķus, izvēlēties stratēģiju, izveidot mārketinga komunikāciju plānu, izmantojot visus integrētā mārketinga komunikāciju instrumentus, un plānot budžetu komunikāciju plāna realizēšanai.
Lai veiktu šos uzdevumus, izmantotas, statistiskās analīzes, salīdzināšanas, vidējo lielumu aprēķināšanas, tabulas un grafiskās metodes.…