Mērķa grupa, kura tiks „apstrādāta” būs cilvēki ar vidējiem un augstiem ieņēmumiem, jo šī grupa vēlas un cenšas lietot ekskluzīvus produktus. Šādā veidā reklāma nostrādās, jo pasniedzot „Tērvetes alus” produkciju, kā ekskluzīvu, patērētāji apmierinās savu vajadzību pēc prestiža, bet uzņēmums gūs peļņu.
Finansējums komunicēšanas politikai tiks iegūts no peļņas, ko sniegs jaunie ali „Varenais” un „Nefiltrētais,” šo peļņu ieguldot komunicēšanas politikā, palielināsim „Tērvetes alus” produkcijas atpazīstamību. Reklāmās izmantosim vizuālos reklāmas līdzekļus, kurus izvietosim uz sabiedriskā transporta Latvijas pilsētās. Šāds reklāmas risinājums ir izdevīgs, jo sabiedriskais transports nav statisks, piemēram, kā reklāmas stendi, bet gan pārvietojas par pilsētu, šādā veidā reklāmu ieraudzīs ļoti liels patērētāju skaits.
6. Secinājumi.
Izmantojot efektīvāk izejvielas, ražojot no šīm izejvielām mazāk kvalitatīvu un lētāku produktu, tiek īstenoti kvantitatīvie mērķi, t.i. palielināts sortiments un iegūta klientu daļa, kas ir tendēta uz šāda tipa produktiem.
Izmantojot distribūcijas politiku, izvietojot „Tērvetes alus” produkciju ledusskapjos, nevis plauktos, tiek īstenoti kvalitatīvie mērķi, t.i. palielināta zīmola vērtība klientu vidū. Tādā veidā tiek vēl veiksmīgāk produkta ekskluzivitāte un radīts efekts, kas palielina klientu uzticību uzņēmumam, tas, ka uzņēmums rūpējas par klientiem.
…