Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:963010
 
Evaluation:
Published: 26.04.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Kas ir mārketings?    4
  Mārketinga iespējas    5
  Mārketinga pētījumi    6
  Mārketinga plāns    10
  Konkurences monitorings    10
  Preču un pakalpojumu diferencēšana    10
  Uzņēmuma stils    10
  Reklāmas plānošana    11
  Reklāmas plāns    11
  Reklāmas darbība un mārketinga komunikācijas    12
  Tiešais mārketings    12
  Vides reklāma    13
  Reklāmas veidošana    13
  Reklāma presē    14
  Kas ir reklāma?    14
  Reklāma radio un TV    14
  Izmantotā literatūra    16
Extract

Kas ir mārketings?

Mārketings nav departaments – tas ir veids, kādā vadīt biznesu. Mārketings ir visaptverošs, tā ir daļa no katra darba kārtības, sākot ar ierindas pārdevēju un beidzot ar uzņēmuma direktoru.
Mārketings ir jebkura aktivitāte, kuru jūs veicat, lai pārdotu savus produktus vai pakalpojumus. Tā mērķis nav apmuļķot klientu vai falsificēt kompānijas imidžu. Tā mērķis ir iesaistīt klientus produktu izveidē, veidojot ilgtermiņa sadarbību.
Plānojot mārketinga aktivitātes, ir jābūt skaidrībai, ko tieši jūs pārdodat un kāda ir šā produkta potenciālā mērķauditorija. Jāņem vērā, ka klients parasti nepērk produktu, bet gan no tā izrietošos ieguvumus un emocijas. Līdz ar to mārketinga uzdevums ir izprast patērētāju vēlmes un parādīt tiem, ka jūsu piedāvātais produkts var kādu no tām apmierināt.

Ja Jums neko nevajag un Jūs nevienam neesat vajadzīgs, tad nav arī mārketinga. Bet dzīvē jau viss ir savādāk. Pastāv vesela mārketinga sistēma, kura strādā uz visdažādāko patērētāju grupu vajadzību apmierināšanu, kura notiek radot jaunas un piedāvājot esošās preces vai pakalpojumus.

Mārketings jeb tirgzinība ir nozare, kas nav radusies zinātnieku laboratorijās vai profesoru kabinetos - tā ir zinātne, kura radusies un visstraujāk attīstījusies tieši iepriekšējā gadsimta laikā un kā tās rašanās cēloņi vispirms jau minami vispārēja ekonomiskā aktivitāte un tai sekojošā preču un pakalpojumu pārprodukcija, konkurences saasināšanās un komunikāciju sistēmas attīstība.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1112053
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register