Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. McDonald’s Latvija darbojas daudz ilgāk, kopš 2003.gada, bet Hesburgers 2008.gadā. Tātad McDonald’s ir piecus gadus ilgāk tirgū, nekā Hesburger.
2. McDonald’s ir izveidojies stabils klientu loks, bet Hesburger vēl ir nepieciešams piestrādāt pie klientu piesaistes.
3. McDonold’s priekšrocība ir izvietojums, bet Hesburger priekšrocība ir cena un tas ka Hesburgers atrodas arī mazākās pilsētās, piemēram, Jelgavā, Liepājā, bet McDonald’s tikai Rīgā.
4. McDonald’s 45 reizes augstāks apgrozījums nekā Hesburger, kas saistīts ar to ka finansiālie radītāji arī ir augstāki.
5. McDonald’s ir plašāks sortimentu piedāvajums salidzīnot ar Hesburger.
Priekšlikumi
1. Hesburger būtu ieteicams izveidot vairāk atšķirīgas reklāmas un atšķirīgu uzņēmumu tēlu no McDonold’s.
2. Maksimāli izmantot pieejamos pamatlīdzekļus, pareizi sadalīt darbaspēka un materiālo resursu izmantošanu, lai samazinātu izmaksas.
3. Atvērt McDonold’s ātrās ēdināšanas restorāni Liepāja.
…