Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:774088
 
Evaluation:
Published: 20.04.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga jēdzieni un to raksturojums    4
1.1.  Tirgus Segmentācija    5
1.2.  Mārketinga pasākuma struktūra    6
1.3.  Patērētāju uzvedības analīze    9
1.4.  Mērķa tirgus noteikšana    9
2.  McDonald’s vēsture un produktu apraksts    11
2.1.  McDonald’s mārketinga stratēģija    12
2.2.  Reklāma    14
3.  Hesburgera vēsture un produktu apraksts    15
3.1.  Produkta raksturojums    15
3.2.  Reklāma    16
4.  Hesburger un McDonald’s mārketinga komunikāciju plāns un tā realizēšanas iespējas    18
4.1.  Organizācijas izvērtējums    19
4.2.  Piedāvājuma atšķirības    20
4.3.  Mārketinga vides analīze    22
5.  Finanšu koeficentu analīze    23
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    28
  Pielikumi    29
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. McDonald’s Latvija darbojas daudz ilgāk, kopš 2003.gada, bet Hesburgers 2008.gadā. Tātad McDonald’s ir piecus gadus ilgāk tirgū, nekā Hesburger.
2. McDonald’s ir izveidojies stabils klientu loks, bet Hesburger vēl ir nepieciešams piestrādāt pie klientu piesaistes.
3. McDonold’s priekšrocība ir izvietojums, bet Hesburger priekšrocība ir cena un tas ka Hesburgers atrodas arī mazākās pilsētās, piemēram, Jelgavā, Liepājā, bet McDonald’s tikai Rīgā.
4. McDonald’s 45 reizes augstāks apgrozījums nekā Hesburger, kas saistīts ar to ka finansiālie radītāji arī ir augstāki.
5. McDonald’s ir plašāks sortimentu piedāvajums salidzīnot ar Hesburger.

Priekšlikumi
1. Hesburger būtu ieteicams izveidot vairāk atšķirīgas reklāmas un atšķirīgu uzņēmumu tēlu no McDonold’s.
2. Maksimāli izmantot pieejamos pamatlīdzekļus, pareizi sadalīt darbaspēka un materiālo resursu izmantošanu, lai samazinātu izmaksas.
3. Atvērt McDonold’s ātrās ēdināšanas restorāni Liepāja.

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register