Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:599461
 
Evaluation:
Published: 10.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  TIRGUS SEGMENTĒŠANA    4
  IEPAKOJUMS    6
  CENA    8
  MĀRKETINGA DARBĪBAS ORGANIZĀCIJA    10
  A/S LAUMA    12
  NOIETA TIRGUS    12
  KONKURENTI    13
  MĒRĶTIRGUS    13
  IESAIŅOJUMS    14
  REKLĀMA    14
  SECINĀJUMI    15
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    16
Extract

Menedžments ir uzņēmējdarbība, saistīta ar preču un pakalpojumu plūsmas virzīšanu no ražotāja pie pircēja vai patērētāja. Tā būtu viena no mārketinga definīcijām. To nav viegli definēt, jo katrai firmai, kompānijai ir savi specifiski apstākļi un tās risina savus konkrētus uzdevumus, mārketinga sistēmā ir lielas pārmaiņas, atkarībā no tā, kur tā tiek ieviesta. Tāpēc vēl nav izstrādāta vienota mārketinga definīcija.
Menedžments sāka attīstīties jau 19.gadsimta beigās, kad pārdevēji sāka piedāvāt arvien vairāk dažādas preces. Tajā laikā paaugstinājās arī iedzīvotāju dzīves līmenis, tāpēc viņiem radās iespēja izvēlēties sev tīkamāko preci.
Vēl viens no faktoriem, kas attīstīja mārketingu, bija zinātniski tehniskais progress. Dažās nozarēs tas noritēja straujāk nekā ražošanas process. Tagad saimniecisko plānošanu vajadzēja veikt ilgam laika periodam. Tika izstrādātas dažādas mārketinga stratēģijas, kur galvenais bija atbildēt uz jautājumu: kādu saimniekošanas jomu uzņēmums ir aizņēmis pašlaik un kā to orientēt uz nākotni sakarā ar apkārtējās vides straujo mainīšanos.
Aizvien vairāk radās konkurentu, kas palielināja preču pirkšanas izvēles variantus. Konkurences rezultātā, firmām nācās domāt par to, kā pārspēt savus konkurentus. Arī tas ir viens no mārketinga attīstības cēloņiem.
Mūsdienās tirgus kļūst arvien starptautiskāks, rodas arvien vairāk kokurentu un arvien vairāk rodas nepieciešamība apgūt mārketingu. Menedžments dod iespēju apmierināt patērētāju vajadzības, labāk izmantot dažādus resursus un padarīt dzīvi kvalitatīvāku.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register