Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:294710
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.02.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.1.  Uzņēmuma pamatdati un darbības sfēra    4
1.2.  Pakalpojumu klasifikācija    4
2.  Mērķauditorija    5
3.  Konkurenti    6
4.  Produkta izplatīšana un ražošana    7
4.1.  Sadales kanāli un pakalpojuma pārdošana    7
4.2.  Pārdošanas stimulēšanas pasākumi    7
4.3.  Tirgus rādītāji    7
4.3.1.  Makroekonomiskie    7
4.3.2.  Mikroekonomiskie    7
4.4.  Produkta ražošanas vieta    8
5.  Mārketinga plāns    9
5.1.  Cenu stratēģija    9
5.2.  Industrijas attīstības fāze, perspektīvas    9
5.3.  Iekļūšanas un iziešanas barjeras    10
5.4.  Patērētāju pārslēgšanās iespējas    10
6.  Produkta ieviešana tirgū    11
6.1.  Reklāma    11
6.1.1.  Reklāmas kampaņas plāns    11
6.1.2  Reklāmas paziņojums    12
Extract

6. PRODUKTA IEVIEŠANA TIRGŪ
Produktu plānots ieviest uzreiz, kā tiks paveikti visi darbi, lai sāktu uzņēmuma darbību. Nav nozīmes laikam,mēnesim vai gadalaikam, jo manu piedāvāto produktu pirks visu laiku, protams, lielākais pieprasījums bus laikā, kad jānodod lielākie darbi- gada pārskats (marts-maijs).
6.1. Reklāma
Sabiedriskās domas veidošana ir viens no pašiem svarīgākajiem uzņēmuma uzdevumiem, jo tieši no tā būs atkarīgs klientu pieplūdums un pieprasījums mūsu pakalpojumiem. Šo darbību svarīgumu bieži novērtē par zemu daudzi uzņēmumi, taču mums uzņēmuma darbības plānošanā ir atvēlēta liela uzmanība šīm darbībām. Nenoliedzami ir tas, ka tas prasa daudz finansiālu līdzekļu un arī daudz laika un izdomas. Nereti nākas arī lūgt palīdzību kādām konkrētām firmām, kuras ar to nodarbojas.
6.1.1 Reklāmas kampaņas plāns:
Reklāmai galvenokārt ir jāstrādā kā pieprasījuma stimulētājam, realizācijas procesa optimizētājam un sabiedriskās domas veidotājam.
Mēs izmantosim:
1.)Grafisko reklāmu – reklāmu ir plānots ievietot avīzē „Ceturtdiena”, laikrakstā „Brīvā Daugava” un „Jēkabpils Vēstnesis”.
2.)Dekoratīvā reklāma - reklāmas stends pie ieejas.
3.) Netiešā un mutiskā reklāma– tādejādi mēs iegūsim popularitāti tirgū, veidosim uzņēmuma reputāciju, saglabāsim reputāciju krīze apstākļos. Un turklāt mutiskā reklāma mums neizmaksās neko, vēl vairāk mēs pat ar to nopelnīsim, jo galvenā mutiskā reklāma veidosies mūsu organizēto semināru ietvaros. Semināri tiks organizēti mūsu birojā un tādejādi ļoti daudzi cilvēki ātri uzzinās par mums un tā kā mēs vienmēr būsim lietas kursā par jaunāko sakarā ar to, ka mēs visu laiku sekosim līdzi visiem jaunumiem un izmaiņām, gan juridiskām, gan fiziskām personām radīsies labs priekšstats par kvalitāti un aktualitāti.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register