Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:373367
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.11.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  MĀRKETINGA PASĀKUMU SPECIFIKA KLIENTU PIESAISTEI MŪSDIENĀS ĒDINĀŠANAS UZŅĒMUMOS    6
1.1.  Mārketinga jēdziena būtība    6
1.2.  Mārketinga stratēģija    8
1.3.  Mārketinga aktivitāšu metodes    13
1.4.  Klientu piesaistes metodes    15
2.  UZŅĒMUMA “SKYLINE BAR” DARBĪBAS RAKSTUROJUMS LATVIJĀ UN PASAULĒ    18
2.1.  “Skyline Bar” vispārējās darbības raksturojums    18
2.2.  “Skyline Bar” klientu piesaistē pielietotie mārketinga pasākumi    20
3.1.  Pētījuma metodika    24
3.2.  Intervijas ar uzņēmuma vadītāja rezultātu analīze    25
3.3.  Klientu aptaujas rezultātu analīze    31
  Secinājumi un priekšlikumi    32
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    32
  Pielikumi    34
Extract

SECINĀJUMI
1. Katram uzņēmumam ir jādomā par klientu piesaisti, ir jāizvērtē klientu vēlmes un īpatnības. Lai uzņēmums veiksmīgi būtu spējīgs attīstīties un gūt peļņu, kas ir uzņēmuma pamata mērķis, ir nepieciešams veikt mārketinga pasākumu darbības, kas piesaista klientus.
2. Uzņēmums “Skyline Bar” ir vienīgais bārs Latvijā, kas atrodas tik augstu (26. stāvā), tam piemīt fantastisks panorāmas skats tieši uz Vecrīgu un pārējo Rīgas pilsētas daļu. Tas arī visvairāk pievilina citu valstu tūristus ierasties šajā bārā.
3. Uzņēmums “Skyline Bar” darbojas visā pasaulē – Venēcijā, Milānā, Vācijā - Hamburgā, Francijā u.c. Līdzīgs koncepts kā Rīgā esošajā “Skyline Bar” ir Venēcijā un Francijā esošajos “Skyline” bāros – panorāmas skats uz pilsētu.
4. Intervijā ar bāra “Skyline” menedžeri A. Jakobsonu tika noskaidrots, ka bārs “Skyline”, lai piesaistītu klientus, izmanto digitālo mārketingu, sabiedriskās attiecības, influenceru iesaistīšanu mārketinga aktivitātēs, sadarbības un reklāmas projektus, kā arī akcijas.
5. Kā jauninājumus, ko uzņēmums ir ieviesis, lai piesaistītu potenciālos klientus un noturētu esošos, ir jaunais koncepts, kur tika izstrādāta gan jauna vizuālā identitāte, gan ēdienkarte un dzērienkarte.
6. Uzņēmums “Skyline Bar” cenšas piesaistīt vairāk arī vietējos klientus (rīdziniekus, Latvijas iedzīvotājus), tomēr tā arī ir visgrūtāk aizsniedzamā auditorija, jo uzņēmums “Skyline Bar” asociējas ar bāru tūristiem, taču tā nebūt nav – vietējie iedzīvotāji uzņēmumam ir tikpat svarīgi, kā tūristi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register